تعمیرات دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش

فهرست مطالب

تعمیر انواع دستگاه های تسمه کش با کمک مجموعه تهران صنعت، ما در مجموعه خود با کمک ماهر ترین نیرو های انسانی دستگاه های شما را به بهترین نحوه تعمیر خواهیم کرد. در صورتی که دستگاه های تسمه کش شما نیاز به تعمیر دارد با شماره ی 02177909052 تماس بگیرید.

همچنین اگر قطعه ای از دستگاه تسمه کش شما آسیب دیده و نیاز به تعویض آن است می توانید از مجموعه ما بهترین قطعات دستگاه تسمه کش را خریداری کنید.

امروزه دستگاه تسمه کش به یکی از تجهیزات اصلی شرکت ها برای بسته بندی محصولات تبدیل شده است. همان طور که می دانید دستگاه تسمه کش در نمونه های مختلفی نظیر تسمه کش بادی، تسمه کش برقی و غیره در بازار موجود هستند. تعمیرات این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. انجام تعمیر دستگاه تسمه کش اگر توسط افراد مجرب و ماهر صورت بگیرد علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، موجب کاهش هزینه ها نیز می شود.

بنابراین برای تعمیرات دستگاه تسمه کش باید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به بزرگ ترین مرکز تعمیرات دستگاه های تسمه کش یعنی صنایع بسته بندی تهران صنعت بسپارید. در این مرکز تمامی تعمیرات را کارشناسان باتجربه و دارای مهارت انجام می دهند. تعمیرات انواع دستگاه های تسمه کش دارای مراحلی است. ما در این مطالب قصد داریم با شما درخصوص تعمیرات دستگاه های تسمه کش صحبت کنیم.

مراحل تعمیر دستگاه تسمه کش

در تعمیرات تسمه کش ها بخش های مختلف دستگاه باز شده و عیوب آن شناسایی می شود. تعمیرات دستگاه های تسمه کش به صورت زیر انجام می شود:

عیب یابی دستگاه تسمه کش

پس از این که دستگاه تسمه کش را به مرکز مربوطه برای تعمیر تحویل دادید. کارشناسان مربوطه دستگاه را مورد ارزیابی قرار می دهند تا عیوب آن مشخص شود. در این بخش فاکتوری برای مشتری صادر شده و عیب های دستگاه در آن ذکر می شود.

تعمیرات دستگاه تسمه کش

بررسی و ارزیابی عیوب مشخص شده

در این بخش برای این که دستگاه را به خوبی بررسی کنند و عیب های دیگر آن را کشف کنند، دستگاه را به طور کامل باز می کنند. درون دستگاه را تمیز کرده تا عیوبی که در مرحله اول مشخص نشده را بتوانند مشاهده کنند.

رفع عیوب دستگاه

حال که تمام عیوب دستگاه مشخص شد، آن ها را رفع کرده و در صورت لزوم قطعات آن ها را تعویض می کنند. پس از رفع عیوب باید دستگاه را مورد تست اولیه قرار دارد.

تست مجدد دستگاه

پس از رفع عیوب دستگاه را برای عیب یابی مجدد مورد ارزیابی قرار می دهند و در صورتی مشاهده مجدد عیوب آن ها را رفع می نمایند.

هزینه تعمیر دستگاه تسمه کش چقدر است؟

هزینه تعمیر هر کدام از دستگاه های تسمه کش مانند تسمه کش برقی، تسمه کش شارژی و غیره با هم تفاوت دارد. برای این که طول عمر دستگاه خود را افزایش داده و نیاز به تعمیر آن وجود نداشته باشد، باید دستورالعمل های زیر را رعایت کنید:

  • بهتر است هر روز یک بار بالا و پایین المنت دستگاه تسمه کش را با استفاده از سمباده نرم تمیز نمایید. توجه کنید که المنت در زمان تمیز کردن حرکت نکند زیرا موجب چسبندگی وجوش تسمه می شود.
  • هیچوقت در حین تمیز کردن قطعات، غلطک ها و اجزای دستگاه را روغن کاری نکنید. تنها دو سمت پرس و تیغ باید روغن کاری شود تا تیغ راحت تر حرکت کند.
  • فقط یک بار درون دیفرانسیل ها روغن تازه بریزید.
  • در تسمه کش هایی مانند تسمه کش برقی باید داخل دستگاه را بادگیری کنید.
  • در حین استفاده از دستگاه از محافظ برق استفاده کنید.
  • هر چند وقت یک بار دستگاه را سرویس کنید تا تعمیرات سطحی آن انجام شود.

اهمیت تعمیر درست دستگاه تسمه کش

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تعمیرات دستگاه تسمه چه اهمیتی دارد. در واقع اگر شما هم به دنبال افزایش طول عمر دستگاه تسمه کش خود هستید باید موارد مختلفی را رعایت کنید. زمانی که یک دستگاه تسمه کش را خریداری می کنید، سعی کنید اطلاعات کامل و استانداردهایی از نحوه استفاده از دستگاه داشته باشید و برای افزایش طول عمر دستگاه آن ها را به کار بگیرید.

همان طور که می دانید انجام تعمیرات دستگاه های تسمه کش برای صاحبان کسب و کارها هزینه های را به دنبال دارد. بنابراین برای این که مجبور نباشید هر بار هزینه های زیادی برای تعمیر و تعویض دستگاه تسمه کش بپردازید هر چند وقت یک بار تعمیرات سطحی آن را انجام دهید تا عیب های جزئی آن رفع شود. در صورت انجام ندادن تعمیرات سطحی عیوب دستگاه به مرور افزایش یافته و بر روی سایر قسمت نیز تاثیر می گذارد. در نهایت ممکن است دستگاه به طور کل از کار بیفتد.

تعمیرات دستگاه تسمه کش

در هنگام تعمیر دستگاه تسمه کش چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

اگر شما هم برای بسته بندی محصولات خود از انواع دستگاه تسمه کش استفاده می کنید باید در مورد مراقبت و تعمیرات این دستگاه ها اطلاعاتی داشته باشید. اولین مورد این است که بر اساس نوع کسب و کار خود تسمه کش متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. سعی کنید همیشه به فشاری که در زمان کار به دستگاه تسمه کش وارد شده را مورد توجه قرار دهید. استفاده بیش از حد از دستگاه موجب شده بر بخش های دستگاه تسمه کش فشار وارد شود.

برای پیشگیری از آسیب دیدن و تعمیر دستگاه تسمه کش آن را در محیطی دور از رطوبت قرار دهید. در مواقع لازم و بر اساس موارد فوق روغن کاری دستگاه را فراموش نکنید. همچنین توجه کنید که نباید هیچ گاه دستگاه را بدون تسمه روشن کنید زیرا موجب فرسودگی و خوردگی قطعات دستگاه خواهد شد. اگر از تسمه های فلزی برای بسته بندی استفاده می کنید در پایان کار براده های تسمه را از قطعات دستگاه توسط نیروی باد پاک کنید. وجود براده ها در دستگاه موجب خوردگی قطعات آن می شود.

برای استفاده از تسمه های فلزی یا پلاستیکی نوع آن را بر اساس دستگاه تسمه کش انتخاب کنید. برای مثال در دستگاه های تسمه کش برقی استفاده از تسمه پلاستیکی باعث خرابی و فرسودگی دستگاه می شود. در نهایت عمر دستگاه کاهش یافته و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

بهترین مرکز تعمیر دستگاه تسمه کش در تهران

همان طور که اشاره شد تعمیرات دستگاه های تسمه کش اهمیت زیادی دارد و این کار باید توسط افردی انجام شود که در این زمینه مهارت و تخصص دارند. تعمیرات این دستگاه ها نیازمند پرداخت هزینه هایی خواهد بود. بنابراین با رعایت نکات گفته شده می توانید هزینه های تعمیرات این دستگاه ها را کاهش داده و طول عمر دستگاه را افزایش دهید. صنایع بسته بندی تهران صنعت علاوه بر فروش بهترین دستگاه های تسمه کش خدماتی همچون تعمیرات دستگاه تسمه کش را نیز با کمک نیروهای حرفه ای انجام می دهند.

تعمیر انواع دستگاه های تسمه کش با کمک مجموعه تهران صنعت، ما در مجموعه خود با کمک ماهر ترین نیرو های انسانی دستگاه های شما را به بهترین نحوه تعمیر خواهیم کرد. در صورتی که دستگاه های تسمه کش شما نیاز به تعمیر دارد با شماره ی 02177909052 تماس بگیرید.

× مشاوره رایگان