دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی

فهرست مطالب

دستگاه های تسمه کش دستی

دستگاه های زیر در مجموعه جم پک موجود می باشد، جهت خرید و اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.

شرکت بزرگ جمپک با تنوع محصول بالا، تسمه کش دستی با انبر را با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. 

مزایای خرید تسمه کش دستی از صنایع بسته بندی تهران صنعت

  • محصولات ما دارای یکسال گارانتی و سه ماه گارانتی تعویض می باشد.
  • همراه دستگاه آموزش کار با دستگاه موجود می باشد.
  • خدمات پس از فروش 10 ساله دارد.
  • جهت خرید و یا تعویض هر قطعه می توانید به ما مراجعه کنید.
  • جهت تعمیر دستگاه می توانیدبه جم پک مراجعه کنید.
  • و….

دستگاه تسمه کش دستی چگونه کار می کند؟

دستگاه تسمه کش دستی با استفاده از نیروی مکانیکی محصولات را بسته بندی می کند. بدین ترتیب اپراتور مورد نظر باید با استفاده از نیروی دست اقدام به بسته بندی محصولات مختلف کند. تسمه کش دستی از جمله ساده ترین و ارزان ترین دستگاه های تسمه کش هستند. دستگاه تسمه کش دستی برای بسته های کوچک و سبک مناسب می باشند. به همین علت اغلب شرکت ها برای بسته بندی محصولات سنگین نیز از این دستگاه استفاده می کنند.

به طور کلی پایین بودن قیمت دستگاه تسمه کش دستی و سبک بودن آن باعث شده تا شرکت ها هزینه های زیادی صرف نکنند و این دستگاه را برای بسته بندی انتخاب نمایند. دستگاه های تسمه کش دستی خود به دو نوع تسمه فلزی و تسمه پلاستیکی تقسیم می شوند. ما در ادامه این دو نمونه را مورد بررسی قرار داده ایم.

مشخصات تسمه کش دستی فلزی

مشخصهجزئیات
نامتسمه کش دستی فلزی
برندJAM-P
نوع تسمهفلزی
عرض تسمه16 تا 19 میلی متر
ضخامت تسمه0.4 تا 0.8 میلی متر
نیروی کششنامشخص
وزن2 تا 3 کیلوگرم
ابعاد300 × 120 × 80 میلی متر
کاربردبسته بندی کارتن، جعبه، پالت و …

تسمه کش دستی از نوع تسمه فلزی

برای استفاده از نمونه های دستگاه تسمه کش باید بر اساس کاربرد آن ها یکی از این دو نمونه را انتخاب کنید. برای بسته بندی محصولاتی که دارای اشکال استوانه ای، پالت های تخت، رولی و غیره می توانید از دستگاه تسمه کش دستی از نوع فلزی استفاده کنید. ضخامت تعیین شده برای تسمه های فلزی نیز متفاوت بوده و بین 0.38 و 0.58 میلی متر تعیین شده است.

عرض تسمه های دستی در نوع فلزی نیز با توجه به این که محصولات بزرگ یا کوچک هستند، متفاوت بوده و بین 12.7 تا 20 میلی متر می باشد. تسمه کش های دستی که در نوع فلزی ساخته شده اند حدود 3.9 کیلوگرم وزن دارند.

دستگاه تسمه کش دستی

تسمه کش دستی در نوع تسمه پلاستیکی

تسمه کش های دستی در نوع پلاستیکی در دو نمونه پی پی و پی ای تی ساخته می شوند. در بسته بندی با این نوع از دستگاه تسمه کش برای محکم کردن تسمه ها از بست های فلزی استفاده می کنند. وزن تسمه کش های دستی در نوع پلاستیکی در مقایسه با نمونه فلزی آن کمتر بوده و وزن آن ها کمتر از 2.2 کیلوگرم است.

انواع دستگاه تسمه کش دستی از نظر کاربری

دستگاه های تسمه کش دستی از لحاظ کاربرد و شکل ظاهری به دو دسته تسمه کش دندانه دار و تسمه کش نامحدودکش تقسیم می شوند. در گذشته از دستگاه های تسمه کش دندانه دار استفاده می شد، اما امروزه نوع نامحدودکش آن کاربرد بیشتری داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تسمه کش دستی دندانه دار

تسمه کش های دندانه دار قدرت محدودی دارد و نمی توان برای بسته بندی هر محصولی از آن ها استفاده کرد. معمولا افراد سعی می کنند از این نوع تسمه کش استفاده نکنند و دلیل آن سرعت در استهلاک آن ها است.

مشخصات تسمه کش دستی پلاستیکی

مشخصهجزئیات
نامتسمه کش دستی پلاستیکی
برندKAIFENG
نوع تسمهپلاستیکی (PP)
عرض تسمه16 میلی متر
ضخامت تسمه0.5 میلی متر
نیروی کشش60 تا 280 نیوتن
وزن0.8 کیلوگرم
ابعاد300 × 120 × 80 میلی متر
کاربردبسته بندی کارتن، جعبه، دسته گل و …

دستگاه تسمه کش دستی نامحدود کش

زمانی که بحث خرید دستگاه تسمه کش می شود معمولا افراد به دنبال دستگاهی هستند که در عین سادگی در اکثر موارد کاربرد داشته و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. دستگاه تسمه کش نامحدودکش دارای قدرت زیادی بوده و برای بسته بندی محصولات مختلف می توان از آن استفاده کرد. از این نوع دستگاه تسمه کشی دستی برای بسته بندی های دارای حجم بزرگ و پالت های سنگین استفاده می شود.

بسته بندی پالت های مختلف با استفاده از این نوع تسمه کش دستی موجب شده تا برخی ها آن را با نام تسمه کش پالت بشناسند. در این نمونه از دستگاه های تسمه کش تسمه های پی پی و پی ای تی به کار می رود. سایز هر کدام از این تسمه ها متفاوت است.

دستگاه تسمه کش دستی

مزایای تسمه کش دستی نامحدود کش

همان طور که اشاره شد دستگاه تسمه کش دستی نامحدود کش در مقایسه با نوع دندانه دار کاربردهای بیشتری دارد و امروزه اکثر افراد از این نوع دستگاه استفاده می کنند. از مهم ترین مزایای این نوع دستگاه تسمه کش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بدنه این نوع دستگاه ها از جنس فولاد بوده و فولاد آن نیز از نوع کم کربن است که این موضوع باعث مقاومت و طول عمر دستگاه می شود.
  • کارکردن با این نوع دستگاه بسیار راحت می باشد
  • دارای شکل ظاهری زیبایی است.
  • قابلیت استفاده از تسمه های پی پی و پی ای تی وجود دارد.
  • این نوع تسمه کش ها بسیار پرقدرت بوده و کشش بالایی دارند
  • برای بسته بندی های بزرگ و حجیم قابل استفاده است.

مزایای انواع دستگاه تسمه کش دستی

همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید دستگاه تسمه کش دستی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که از بهترین انواع آن می‌توان به دستگاه تسمه کش سامسونگ کره ای اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه ها مزایای خاص خود را دارند. برخی از مزیت های این دستگاه ها مشترک بوده؛ بنابراین ما در این بخش مهم ترین مزیت های تمام دستگاه های تسمه کش دستی را بررسی می کنیم. این مزایا عبارت اند از:

  • دارای وزن کم
  • امکان حمل و نقل ساده
  • قابلیت استفاده برای بسته بندی انواع کارتن ها
  • قابلیت استفاده در هر زمان و شرایطی
  • بدون نیاز به مهارت و قابل استفاده توسط افراد کم تجربه
  • قیمت مناسب و کارایی بالا

صنایع بسته بندی تهران صنعت

صنایع بسته بندی تهران صنعت (جم پک) بزرگترین مرکز فروش و تعمیرات دستگاه های تسمه کش در ایران، این مجموعه در زمینه تولید و فروش انواع دستگاه تسمه کش (بادی، برقی، دستی، شارژی) منطبق با فناوری روز دنیا فعالیت میکند. جهت خرید دستگاه های تسمه کش، دریافت مشاوره خرید، تعمیر دستگاه های تسمه کش و… با شماره های (02177973219 _ 09122839615) ما تماس بگیرید.

× مشاوره رایگان