استرچ بسته بندی

استرچ بسته بندی

فهرست مطالب

بسته بندی در زندگی امروزی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و در تمامی بخش های مختلف تولید بسته بندی به شیوه ای متفاوت و اصولی حرف اول را می زند. کاربرد گسترده بسته بندی در حال حاضر غیر قابل انکار می باشد،

یکی از بهترین انواع دستگاه بسته بندی در سال های اخیر استرچ بسته بندی شناخته می شود، این استرچ در واقع یک نایلون با ضخامت استاندارد و همچنین به صورت شفاف می باشد، که برای بسته بندی هر محصولی مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون نسل جدیدی از بسته بندی در سایه استرچ بسته بندی در حال انجام گیری می باشد، این استرچ محافظت از محصول را به درستی انجام می دهد و این نوع از بسته بندی به هیچ عنوان کیفیت خود را با گذشت زمان از دست نمی دهد. این نوع از بسته بندی به کمک دستگاه های مخصوص در حال انجام گیری می باشد، فرایند بسته بندی به کمک این روش با سرعت بیشتری انجام گیری می شود.

بررسی چیستی استرچ بسته بندی :

بهره گیری از شیوه ها و متدهای جدید جهت بسته بندی در حال حاضر نکته ای بسیار مهم و ضروری به شمار می آید، در واقع این روش شیوه ای تکمیلی در جهت بسته بندی بدون نقص و استاندارد است. در این شیوه بسته بندی به کمک یک نایلون نازک انجام می شود، که به طور کامل تمامی قسمت های مختلف را پوشش می دهد، در زبان ساده استرچ بسته بندی در اصل شیوه ای راحت و کاربردی در جهت بسته بندی می باشد، که به راحتی قابل انجام می باشد، که برای محصولات مختلفی استفاده می شود، این استرچ بر پایه بهترین متریال و مواد اولیه تولید شده است. این استرچ بسته بندی به لحاظ کیفیت در دنیا حرف اول را می زند، نایلون استرچ شفافی که جهت بسته بندی در این روش به کار گرفته می شود، دارای خاصیت کشسانی می باشد و از میزان انعطاف قابل توجهی برخوردار می باشد، در این روش چون نایلون به کار رفته خاصیت چسبندگی دارد، به راحتی روی محصول چسبیده می شود.

همچنین بخوانید !  دستگاه بسته بندی خانگی و مزایای آن

این روش از بسته بندی با سرعت عمل نیروی انسانی را در جهت بسته بندی افزایش می دهد.

آشنایی کامل با کاربرد استرچ بسته بندی:

با کمی بررسی به راحتی متوجه می شوید، که استرچ بسته بندی دارای کاربرد بسیار گسترده ای می باشد و به همین علت در سال های گذشته بیشتر از هر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد، این روش برای بسته بندی مواد غذایی، وسیله های صنعتی، ظروف، تجهیزات غیر صنعتی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد استرچ در بخش های تولیدی بیشتر از هر زمانی افزایش یافته است و علت این مسئله قیمت بسیار کم و راحت تر بودن این روش از بسته بندی می باشد.

از عمده ترین کاربردهای این شیوه از بسته بندی در حوزه تولید محصولات مختلف می باشد و به همین علت نقش پررنگ خود را به درستی در جامعه ایفا کرده است.

ویژگی های استرچ بسته بندی:

خاصیت کشسانی استرچ بسته بندی

این روش از بسته بندی به دلیل این که از ویژگی های بی شماری برخوردار می باشد، در سال های گذشته محبوبیت قابل توجهی را به دست آورده، این روش از بسته بندی در عرض چند ثانیه قابل انجام می باشد، بدون کوچک ترین چسبی بسته بندی به شیوه ای متفاوت و مدرن در این روش صورت می گیرد، مقاومت کشسانی این نایلون استرچ در مقایسه با سایر نمونه های مشابه به مراتب بیشتر می باشد، به کمک این شیوه شما می توانید از محصول بسته بندی شده در برابر عوامل مخرب محیطی بیشتر محافظت کنید، استرچ بسته بندی در برابر رطوبت و نور آفتاب بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد، این استرچ از نفوذ هرگونه عامل میکروبی و بیماری زایی جلوگیری می کند.
این شیوه از بسته بندی هرگونه الکتریسیته ساکن را به حداقل می رساند و در رده روش های جدید بسته بندی قرار دارد.

قیمت استرچ بسته بندی در سال جدید:

یکی از مهم ترین عواملی که باعث محبوبیت استرچ بسته بندی شده است، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن می باشد، عوامل مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تعیین قیمت نهایی این محصول دخیل هستند، اما به طور کلی شما برای خرید استرچ بسته بندی در سال جدید مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیادی نیستید و به راحتی می توانید این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. قیمت استرچ بسته بندی در مراکز فروش معتبر و تخصصی ارزان تر می باشد و شما با کمترین قیمت می توانید این استرچ بسته بندی را خریداری کرده، همچنین استرچ بسته بندی در سال جدید حتی با وجود افزایش قیمت مواد اولیه بسیار تغییر نکرده است.

همچنین بخوانید !  دستگاه تسمه کش کارتن سازی

شما در سال جدید نیز با قیمت کاملا ارزان و اقتصادی می توانید استرچ بسته بندی را خریداری کنید.

نحوه استفاده از نایلون استرچ بسته بندی:

نایلون استرچ دارای طول و عرض استانداردی می باشد، به همین علت جهت بسته بندی در بخش های مختلف صنعتی و خانگی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برخلاف تمامی باورهای اشتباه استفاده از استرچ کاملا راحت و آسان می باشد، شما برای استفاده از این نایلون استرچ جهت بسته بندی فقط کافی است، قسمت های خارجی محصول را به کمک این نایلون پوشش دهید و در نهایت به کمک فشار نوار انتهایی را به قسمت های دیگر نایلون استرچ وصل کنید، چون این نایلون خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و به راحتی تمامی قسمت های هر محصولی را پوشش می دهد. بررسی های جدید به وضوح به این نکته اشاره می کند، که استفاده از استرچ بسته بندی باعث صرفه جویی ۹۰ درصدی در عنصر زمان می شود و به همین جهت برای فعالیت های مختلف جهت بسته بندی همیشه پیشنهاد می شود. این استرچ به صورت رولی می باشد، که برای استفاده راحت و آسان باید فقط رول استرچ را باز کرده و محصول را به کمک آن پوشش دهید.

نایلون استرچ به کار رفته در این روش از بسته بندی دارای ضخامت های گوناگونی است و شما بر اساس نیاز و خواسته خود می توانید ضخامت مناسبی را جهت بسته بندی انتخاب کنید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان