انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک

فهرست مطالب

در دنیای امروزی شیرینگ پک باعث ایجاد انقلاب عظیمی در حوزه بسته بندی و پر کردن مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و حتی دارو شناخته می شود، به کمک این محصول می توان با سهولت بیشتری چنین عملیاتی را انجام داد و همچنین تمامی نکات بهداشتی رعایت می شود. شیرینگ پک فصل جدیدی از بسته بندی و پر کردن انواع قوطی های کارتنی را در زندگی بشری رقم زده است و شما به کمک انواع مختلف این محصول می توانید در سرعت عمل بالا فعالیت های مربوط به بسته بندی را انجام دهید.

شرینک چیست

شیرینگ پک برای بسته بندی انواع مختلفی از محصولات صنعتی و غیر صنعتی گزینه ای ایده آل و مناسب شناخته می شود و هر یک از نمونه های مختلف این دستگاه فعالیت دقیقی را هنگام بسته بندی از خود نشان می دهند. شیرینگ پک در رده ماشین آلات صنعتی با کاربرد بسیار بالا و همچنین در عین حال ارزان قرار دارد. به کمک این محصول می توانید انواع بسته بندی را در مقیاس های بزرگ تر و مدت زمان کوتاه تر انجام دهید.

آشنایی با انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک

با یک بررسی ساده به راحتی متوجه می شوید، که دستگاه شیرینگ پک در نمونه های مختلفی طراحی و تولید شده است و هر یک از نمونه های جدید دارای کاربرد متفاوتی هستند و شما بر اساس نیاز خود باید نسبت به خرید نمونه مناسب اقدام کنید، برخی از نمونه های پرفروش دستگاه شیرینگ پک در بازار ایران شامل موارد زیر هستند:

دستگاه شیرینگ پک رومیزی

این دستگاه دارای ابعاد کوچک تری بوده و به راحتی روی میز قرار می گیرد و برای بسته بندی های کوچک تر مناسب می باشد، شیرینگ پک رومیزی از قیمت ایده آلی برخوردار است.

همچنین بخوانید: ملزومات بسته بندی با دستگاه تسمه کش

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک کابینی یا صندوقی

این دستگاه با نهایت دقت و ظرافت فرایند بسته بندی و پک کردن محصولات کوچک را انجام می دهد و حتی امکان بروز خطا توسط این دستگاه تقریبا صفر است.

دستگاه شیرینگ پک تونلی

این دستگاه معمولا به صورت اتوماتیک بوده و فرایند بسته بندی و پک با سرعت عمل بیشتری انجام می شود و حتی برای بسته بندی های بزرگ تر و خط تولید کارخانه ای گزینه ای مناسب شناخته می شود.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

از دیگر نمونه های موجود در بازار ایران که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک می باشد. در واقع این دستگاه برای انواع مختلفی از بسته بندی های کوچک و بزرگ و حتی متوسط توصیه می شود.

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

از نمونه های جدید این محصول نوع تمام اتوماتیک می باشد، که علاوه بر انجام صحیح فرایند بسته بندی و پک دوخت به همراه تونل حرارتی انجام می گیرد، خطای این دستگاه در تمامی حالات مساوی صفر است.

همچنین بخوانید !  فشار باد تسمه کش بادی چقدر است؟

 دستگاه شیرینگ حرارتی

در دنیای امروز، بسته بندی مناسب محصولات نقشی حیاتی در حفظ کیفیت و سلامت آنها ایفا می کند. دستگاه شیرینگ حرارتی با استفاده از روکش پلاستیکی شفاف و حرارت، بسته بندی امن و زیبایی را برای محصولات شما به ارمغان می آورد. دستگاه شیرینگ حرارتی ابزاری قدرتمند، کارآمد و مقرون به صرفه برای بسته بندی انواع محصولات است. این دستگاه با مزایایی که دارد می تواند به شما در بسته بندی امن، زیبا و ماندگار محصولاتتان کمک کند.

دستگاه شیرینگ دستی

بسته بندی مناسب محصولات نقشی حیاتی در حفظ کیفیت و سلامت آنها ایفا می کند. دستگاه شیرینگ دستی راه حلی ساده و مقرون به صرفه برای بسته بندی انواع محصولات با استفاده از روکش پلاستیکی و حرارت است. دستگاه شیرینگ دستی ابزاری ساده، کارآمد و مقرون به صرفه برای بسته بندی انواع محصولات است. این دستگاه با مزایایی که دارد می تواند به شما در بسته بندی آسان، سریع و اقتصادی محصولاتتان کمک کند با توجه به نیاز و حجم کاری خود، دستگاه شیرینگ دستی را انتخاب کنید و از مزایای بی نظیر آن در بسته بندی محصولاتتان بهره مند شوید.

دستگاه جدید لیبل شیرینگ

این دستگاه بر اساس اصول روز مهندسی طراحی شده است و در واقع وظیفه شیرینگ بر روی انواع بطری های مختلف به کمک این ساز و کار را بر عهده دارد و از نظر قیمتی معقول شناخته می شود.

نحوه ساز و کار انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک

یکی از پرسش های بنیادی پیرامون این محصول نحوه فعالیت آن می باشد، این دستگاه شیرینگ پک از نایلون باکیفیت از جنس پلی اتیلن و چندین ماده مشابه دیگر جهت انجام این امر کمک می گیرد و در واقع علت اصلی استفاده از این نایلون جذب شدن آن در اثر حرارت می باشد و بر اساس همین ساز و کار دستگاه شیرینگ پک فعالیت خود را انجام می دهد. هوایی که توسط این دستگاه به طور متمرکز جاری می شود، از ایجاد هرگونه برآمدگی جلوگیری کرده و حتی ضامن عملکرد مناسب دستگاه می شود.

نحوه عملکرد تمامی نمونه های جدید و قدیم دستگاه شیرینگ پک به گونه ای است، که نایلون از جنس پلی اتیلن دور تا دور محصول را ابتدا پوشش می دهد و سپس به کمک حرارت دوخت صورت می گیرد، تا فرایند پک و بسته بندی به شیوه ای دقیق صورت بگیرد. در نهایت محصول مد نظر توسط نوار نقاله ای وارد قسمت اصلی تونل حرارتی شیرینگ می شود، تا نایلون به طور کامل فیکس شود و هیچ گونه حباب و برآمدگی در محل ایجاد نشود.

همچنین بخوانید: تسمه کش دستی بدون بست

دستگاه شیرینگ پک

بررسی انواع رول های دستگاه شیرینگ پک

نوع رولی که در هر یک از دستگاه های شیرینگ پک مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت می باشد و گروه تولیدی بر اساس ساز و کار دستگاه اقدام به استفاده از رول مناسب می کند، به عنوان مثال رول ساده و یا رول روده ای در نمونه های نیمه اتوماتیک و دستی به کار گرفته می شود و سرعت عمل کاری را می تواند به راحتی افزایش دهد. همچنین رول های بغل بازشو از دیگر نمونه های جدید و کاربردی هستند، که اغلب برای دستگاه شیرینگ پک کابینی مورد استفاده قرار می گیرد، این رول برای چنین دستگاهی می تواند بهترین عملکرد را به ارمغان بیاورد.

همچنین بخوانید !  دستگاه چسب کش چیست؟

در سال های اخير رول تک لا نیز برای انواع مختلفی از دستگاه های شیرینگ پک تونلی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی استفاده از این رول در دستگاه های شیرینگ پک تونلی باعث صرفه جویی در عنصر زمان می شود.

نکات مهم قبل از خرید انواع دستگاه شیرینگ پک

شما قبل از خرید هر محصولی باید اطلاعاتی کافی در خصوص آن داشته باشید، تا خریدی مرتبط با نیاز خود داشته باشید و این مسئله در خصوص انواع مختلفی از دستگاه های شیرینگ پک نیز صدق می کند. انواع دستگاه شیرینگ پک به لحاظ مصرف انرژی به دو دسته تقسیم می شوند و شما بر اساس شرایط کاری خود می توانید نمونه برقی و یا گازسوز را انتخاب کنید.

هر یک از دو نمونه ذکر شده کم مصرف بوده و حتی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. در مدل های تونلی نحوه فعالیت دستگاه به گونه ای است، که نوار نقاله به صورت عمودی است و به همین علت برای انجام چنین فعالیت هایی مناسب شناخته می شود. قبل از خرید ابعاد، کارایی و دهانه تونل را مورد بررسی قرار دهید، تا مطابق با نیاز شما باشد، چون در غیر این صورت دستگاه شیرینگ پک خریداری شده مطابق با خواسته شما نخواهد بود. ملزومات هر یک از دستگاه های شیرینگ پک متفاوت می باشد و قبل از خرید می توانید اطلاعات فنی دستگاه را بررسی کنید.

قیمت انواع دستگاه شیرینگ پک

یکی از نکات بسیار مهم در خصوص انواع دستگاه شیرینگ پک قیمت آن می باشد، پارامترهای مختلفی در قیمت دستگاه شیرینگ پک دخیل هستند و خریدار بر همین اساس می تواند مطابق با بودجه خود نسبت به خرید نهایی اقدام کند.

  • برند شیرینگ پک و کشور سازنده آن ارتباط کاملا مستقیمی با قیمت نهایی آن دارد و نمونه های ایرانی به لحاظ کیفیت بی رقیب بوده و دارای قیمت مناسب تری هستند.
  • نوع محصول کاملا تعیین کننده قیمت نهایی می باشد و نمونه های دستی و رومیزی دارای به مراتب مناسب تری هستند.
  • فروشنده محصول در تعیین قیمت نهایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شما با انتخاب یک فروشگاه معتبر با پرداخت هزینه ای کمتر صاحب یک دستگاه شیرینگ پک باکیفیت می شوید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان