انواع لوازم بسته بندی کدامند؟

انواع لوازم بسته بندی

فهرست مطالب

هدف از نوشتن این مبحث معرفی انواع لوازم بسته بندی و اهمیت آنها می باشد. در حقیقت یکی از اساسی ترین مسائل در هنگام اسباب کشی و حمل و نقل ها بسته بندی لوازم خانه می باشد. معمولا با این نوع بسته بندی ها اسباب کشی آسان تر و با حداقل ریسک انجام می گیرد. در اسباب کشی ها از انواع دستگاه بسته بندی برای حمل آسان وسایل استفاده می شود.

اهمیت انواع لوازم بسته بندی

در مجموع بکارگیری لوازم بسته بندی جهت اثاث کشی ها خیلی حائز اهمیت می باشند و اثرگذار می باشند. زیرا که با بکارگیری این لوازم می توان کلیه اثاث خانه و یا ادارات یا هر محل دیگری را با حداقل زمان بسته بندی نمود.

انواع لوازم بسته بندی

در حقیقت بکارگیری انواع لوازم بسته بندی به شما کمک نموده که در حین اثاث کشی هیچ لوازمی بدون بسته بندی نباشد.

آشنایی با انواع لوازم بسته بندی

انواع لوازم بسته بندی یکی از عمده ترین و اساسی ترین لوازم جهت بسته بندی لوازم در حین اثاث کشی وسایل می باشد. در حقیقت با این لوازم متنوع می توان اقسام اسباب خانه مانند ظروف شکستنی، لوازم تزئینی، اقسام لباس، مبلمان، کمد، بوفه و تخت و خواب را به آسانی بسته بندی و حمل و نقل نمود.

از عمده ترین لوازم بسته بندی لوازم خانه می توان اقسام کارتن حمل و نقل بار، کارتن رگال دار جهت بسته بندی لباس، اقسام بابل رپ یا ضد ضربه ها، استرچ رپ یا سلفون، چسب پهن و برچسب و…‌ را نام برد.

بکارگیری این لوازم متنوع باعث راحتی و سهولت در بسته بندی تجهیزات و حمل و نقل آن ها می شود. در این صورت افزون بر خرید کارتن جابجایی بار لازم است که دیگر لوازم بسته بندی چون چسب پهن، پلاستیک حباب دار، کاور زیپ دار و… را خریداری کنید.

این عمل سبب می شود بتوان کلیه اسباب خانه و ادارات را در سادگی تمام بسته بندی نمود و بدون هیچگونه صدمه دیدگی به مکان مورد نظر برسانید.

معرفی مهم ترین انواع لوازم بسته بندی

یک بسته بندی درست و مطمئن عمده ترین و اساسی ترین اقدام هنگام اسباب کشی خانه و اداره می باشد. اکنون به چه دلیل این مسئله اینقدر مهم است؟ در حقیقت هنگامی که شما یک اسباب جدید و نو تهیه می کنید بدون هیچ ترس و نگرانی آن را جابه جا می کنید.

علت این عمل این است که وسیله مدنظر به شیوه اصولی و درست بسته بندی شده است. در این صورت در حین حمل و نقل هیچ مشکلی پیش نمی آید.

همچنین بخوانید !  دستگاه های تسمه کش چه محصولاتی را بسته بندی می کند؟

بدین جهت اثاثیه شما هم در هنگام حمل و نقل بایستی به صورت مطمئن و اصولی بسته بندی شوند.

به منظور اینکه یک بسته بندی مطمئن و درست داشته باشید بایستی از انواع لوازم بسته بندی استفاده کنید این لوازم به شرح زیر می باشند:

نایلون حبابدار ضربه گیر

این لوازم تخصصی بسته بندی تلفیقی از نایلون و حباب های هوا می باشد. در حقیقت علت بکارگیری حباب هوا در این محصول این است که از صدمه دیدن و ضربه دیدن اسباب درون بابل ریپ ممانعت می کند. این محصول به نوعی یک ضربه گیر می باشد. بدین جهت همواره این لوازم را جهت بسته بندی اسباب بزرگ خانه ها چون یخچال، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، گاز، تخت خواب، مبل و… بکار می برند.

این محصول در مدل هایی چون نایلون حباب دار گردویی و نخودی در بازار موجود می باشد.

فرق این دو مدل کیسه بابل رپ در قطر و بزرگی حباب ها می باشد. در حقیقت استقامت نایلون حباب دار گردویی نسبت به نخودی بیشتر است. در این صورت توصیه می شود چنانچه حجم ابعاد  اثاث  شما زیاد است نایلون حباب دار گردویی را بکار ببرید.

کارتن جابجایی بار ۵ لایه

مهم ترین انواع لوازم بسته بندی کارتن ۵ لایه می باشد. این نوع کارتن ها برای جابجایی و حمل بار مناسب می باشند. این کارتن ها شامل سایز، قطر و سطح کیفی متنوعی می باشند. همانطور که کارتن ۵ لایه شامل قطر و سطح کیفی بیشتری است همواره مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این مدل کارتن به علت ضربه گیر بودن و حفاظت از اسباب در زمان حمل و نقل خیلی پر فروش می باشد. در میان لایه های این محصول فضای خالی موجود است که به شکل ضربه گیر کار می کند.

این کارتن خیلی مستحکم بوده و شامل ۳ سایز کوچک، متوسط و بزرگ می باشند که در بازار موجود هستند. شما با توجه به نوع لوازم خود می توانید این نوع کارتن را با اندازه مناسب انتخاب و خریداری نمایید.

سلفون

این وسیله یکی از انواع لوازم بسته بندی می باشد که به جهت محافظت و نگهداری لوازم و اسباب در مقابل گرد و غبار بکار برده می شود.

این کار باعث می شود وسایل در زمان اثاث کشی تمیز و مرتب باقی بمانند. از دیگر کارایی این محصول ثابت نگه داشتن نایلون حباب دار پیچیده شده دور وسایل خانه می باشد.

بهتر است بدانید این مدل سلفون با دیگر سلفون های عادی که بکار برده می شوند متمایز است و مخصوص بسته بندی لوازم و اسباب خانه است. از انواع کارایی آن می توان به بسته بندی مبل ها اشاره نمود.

همچنین بخوانید !  دستگاه تسمه کش کارتن سازی

کارتن رگال دار

این گونه کارتن حمل بار جهت بسته بندی و حمل و نقل اقسام لباس ها بکار برده می شود. این کارتن شامل آویز هایی می باشد و همانند یک کمد کوچک کار می کند. با بکارگیری این نوع کارتن می توانید لباس های خود را آویزان کنید و از چین و چرک آنها در زمان اثاث کشی پیشگیری نمایید.

ساک بسته بندی

یکی دیگر از مهم ترین انواع لوازم بسته بندی ساک بسته بندی می باشد. این محصول جهت بسته بندی اسباب و لوازمی چون پتو و بالش در حین اثاث کشی بکار برده می شود. همچنین اگر لباس هایی دارید که به کارتن رگال دار احتیاجی ندارند را هم می توانید توسط این لوازم بسته بندی حمل کنید.

تسمه بسته بندی اثاثیه خانه

این گونه تسمه ها دارای استقامت و کشش خیلی بالایی هستند. بدین جهت این محصول را جهت بسته بندی و ثابت نگه داشتن و محکم کردن اسباب خانه در حین اثاث کشی بکار می برند. جهت بکارگیری این وسیله از دستگاه تسمه کش برقی، دستگاه تسمه کش شارژی، دستگاه تسمه کش بادی و یا دستگاه تسمه کشی دستی استفاده می شود. بسته بندی اسباب با این محصول باعث می شود که از در رفتن کارتن ممانعت نماید.

انواع لوازم بسته بندی

فروش انواع لوازم بسته بندی

مجموعه جم پک،با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و تعمیر ماشین آلات صنعت بسته بندی، یکی از معتبرترین شرکت‌های این حوزه در ایران است. این شرکت، با بهره‌مندی از کادری مجرب و متخصص، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های تسمه کش، یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی هستند که در صنعت بسته بندی استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها، برای بسته بندی انواع محصولات با استفاده از تسمه‌های پلاستیکی یا فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صنایع بسته بندی تهران صنعت، انواع دستگاه‌های تسمه کش دستی و بادی را از برند‌های معتبر اروپایی و آسیایی وارد و عرضه می‌کند.

دستگاه‌ تسمه کش بادی، برای بسته بندی محصولات با ابعاد بزرگ و وزن سنگین مناسب هستند. این دستگاه‌ها، با استفاده از نیروی باد، تسمه را به دور محصول می‌پیچند و بسته بندی محکمی را ایجاد می‌کنند.

اگر به دنبال دستگاه تسمه کش با کیفیت و قیمت مناسب هستید، صنایع بسته بندی تهران صنعت را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با کارشناسان صنایع بسته بندی تهران صنعت تماس بگیرید.

 

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان