بسته بندی موفق کالا

بسته بندی موفق کالا

فهرست مطالب

بسته بندی موفق کالا یک امر ضروری برای تمامی شرکت های تولیدی و مراکز بسته بندی دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید با دقت بالایی انجام شود. با این وجود شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا چطور می توانیم نسبت به بسته بندی موفق محصولات دست پیدا کرده و چه ابزاری می توانند در این مسیر به ما کمک کنند؟ بر اساس داده های منتشر شده از سوی صنایع بسته بندی تهران صنعت استقبال بسیاری از تولید کنندگان نسبت به استفاده از انواع دستگاه تسمه کش به دلایلی همچون تسهیل در امر بسته بندی زیاد بوده است.

با وجود توضیحات بیان شده باید در نظر داشت که عموما دستگاه تسمه کش در مدل های مختلفی همچون بادی، برقی، شارژی و دستی تولید و در بازار عرضه می شوند. رول باز کن نیز به عنوان یکی از تجهیزات بسته بندی بسیار مورد استفاده در صنعت بسته بندی به شمار می رود. از این روی ما در ادامه این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا توضیحات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

دستگاه تسمه کش دستی و موارد استفاده از آن

دستگاه تسمه کش می تواند دو یا چند محصول یا کارتن را روی هم فیکس کرده و تسمه ای با قطر و ضخامت مناسب برای انبار، حمل و نقل و جابجایی را دور آن قفل می کند. در صورتی که تسمه کش به درستی مورد استفاده قرار گیرد، شاهد بسته بندی اصولی و موفق خواهیم بود. با این وجود در صورتی که در طول روز تنها چند بسته بندی انجام می دهید و نمی خواهید برای خرید دستگاه تسمه کش هزینه زیادی کنید یا فضای مناسب برای نگهداری تجهیزات بزرگ بسته بندی ندارید، دستگاه تسمه کش دستی می تواند بسیار مناسب برای شما باشد.

دستگاه تسمه کش دستی که امروزه در بازار عرضه شده است به عنوان یکی از ابزار موفقی شناخته می شود که در صنعت مورد بهره برداری قرار گرفته و به خصوص برای صنایع کوچک و کارگاهی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. به خصوص در کارگاه های تراشکاری و ریخته گری یا صنایع دستی که میزان و حجم تولیدات روزانه برای بسته بندی زیاد نیست، دستگاه تسمه کش دستی می تواند گزینه ای منطقی و خوش قیمت باشد که در دسترس شما قرار گرفته و می توانید از آن بهره برداری کنید.

همچنین بخوانید !  بررسی تفاوت های اصلی بین دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن

بسته بندی موفق کالا

دستگاه تسمه کش بادی و سرعت بالای انجام بسته بندی

بسیاری از صنایع در طول روز نیاز به بسته بندی با سرعت و دقت بسیار بالا دارند و همچنین ابعاد تجهیزاتی که بسته بندی می شوند در این سری از محصولات به گونه ای تخمین زده می شود که کاربر با تسمه کش دستی نمی تواند به راحتی عملیات بسته بندی را انجام دهد. فشار باد در تسمه کش بادی می تواند گزینه ای مناسب برای تمامی کسانی باشد که می خواهند بسته بندی را با سرعت بالاتری انجام دهند و در عین حالت دقت در بسته بندی و میزان فشار زیاد برای بسته بندی برای آن ها مهم است.

نکته بسیار مهمی که در خصوص دستگاه تسمه کش بادی باید در نظر داشته باشید آن است که اپراتور میزان فشار کمتری را تحمل خواهد کرد و دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک می تواند عملیات بسته بندی را انجام دهد. با این وجود این دستگاه برای حجم بسیار بالای تولیدات در طول روز مناسب نبوده و از این روی دستگاه تسمه کش بادی را می توان مناسب برای کارگاه های بزرگتر و یا کارخانه هایی با حجم پایین تولید روزانه در نظر گرفت.

دستگاه تسمه کش برقی، محصولی مطمئن برای تمامی تولیدی ها

بسته بندی موفق باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود و سرعت بسته بندی باید متناسب با سرعت خط تولید باشد. در کارخانه های صنعتی مانند مراکز برش چوب از نوعی دستگاه تسمه کش استفاده می شود که تمامی نیازهای این سری از واحدهای تولیدی را برطرف خواهد کرد. دستگاه تسمه کش برقی را می توان انتخابی مناسب دانست که امروزه در بازار عرضه شده است و شما می توانید برای سرعت بالای بسته بندی از آن استفاده داشته باشید. دستگاه تسمه کش برقی با قیمتی بالاتر در بازار عرضه می شود ولی به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد می تواند مورد استفاده در تمامی مراکز تولیدی با میزان حجم بسیار بالا به شمار رود. در صورتی که قصد دارید نسبت به خرید این محصول اقدام کنید می توانید با کارشناسان صنایع بسته بندی تهران جم پک در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

سرعت بالای بسته بندی با استفاده از دستگاه تسمه کش برقی باعث شده است تا بسیاری از کاربران علاقمند به استفاده از این محصول شوند. با این وجود از یاد نبرید که این سری از محصولات با محدودیت هایی همچون عدم قابلیت استفاده به صورت پرتابل باعث شده است تا کاربران به دنبال محصولات دیگری در بازار باشند. با این وجود ما در ادامه همین مقاله قصد داریم شما را با دستگاه تسمه کش شارژی آشنا کنیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود.

همچنین بخوانید !  تفاوت خط دستگاه های بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چیست؟

بسته بندی موفق کالا

تسمه کش شارژی سرعت دستگاه برقی و قابلیت استفاده در هر مکان

دستگاه تسمه کش شارژی به عنوان یکی از موادی شناخته می شود که امروزه در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. بسیاری از خریداران از این محصول استفاده می کنند و می توانند با سرعت بالایی در هر محل نسبت به بسته بندی محصولات خود اقدام کنند. دستگاه تسمه کش شارژی که امروزه در بازار عرضه می شود با کیفیت بسیار بالایی در دسترس صنایع بوده و در صنایعی استفاده می شود که معمولا محل بسته بندی در آن ها متفاوت بوده و در محل تولیدات انجام می شود. برای مثال مراکزی که تولیدات بزرگ یا بسیار بزرگ و سنگین وزن دارند از این محصول استفاده می کنند.

خرید دستگاه تسمه کش شارژی باعث می شود که شما در عین آزادی عمل استفاده از دستگاه تسمه کش دستی، بتوانید با سرعت بالایی نسبت به بسته بندی اقدام کنید. این مسئله به معنای بسته بندی موفق بوده و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

رول بازکن چیست؟

یکی از مهم ترین ابزاری که در بسته بندی موفق با استفاده می شود و شما می توانید نسبت به استفاده از آن اقدام کنید. رول بازکن می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی پیش روی شما بوده و برای باز کردن رول های تسمه مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که سوالی در خصوص استفاده از این محصولات داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. رول بازکن در مدل های متنوعی تولید شده و بر حسب نیاز شما از سوی این مرکز در دسترس شما قرار می دهد.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان