بهترین برندهای دستگاه تسمه کش ایرانی

بهترین برندهای دستگاه تسمه کش ایرانی

فهرست مطالب

دستگاه تسمه کش در مدل های مختلف، یکی از وسایل کاربردی در صنایع تولید کننده می باشد. برای بالا بردن سطح کیفیت بسته بندی محصولات، اغلب صنایع تولیدی از تسمه کشی استفاده می کنند. در حال حاضر برندهای متنوعی از دستگاه تسمه کش در بازار موجود است؛ که هر کدام از آنها خصوصیات مربوط به خود را دارا می باشند.

تسمه کش چیست و چه کاربردی دارد؟

تسمه کش، دستگاهی پر توان می باشد که وظیفه تسمه کشیدن دور محصولات بسته بندی شده را بر عهده دارد. در واقع عمل تسمه کشی ایمنی و سطح کیفیت بسته بندی را افزایش می دهد. با وجود این دستگاه، بسیاری از مشکلات مربوط به بسته بندی کردن محصولات مختلف، برطرف شده است. حتما شما هم تا به حال وجود تسمه های فلزی و پلاستیکی را بر روی بسته بندی وسایل و محصولات سنگین، مشاهده کرده اید.

عمل تسمه کشی موجب می شود که جابجایی و بلند کردن جعبه ها و کارتن های بزرگ و سنگین، راحت تر باشد. از طرفی هم این تسمه ها دارای قابلیت بازیافت هستند و به طور مجدد می توان از آنها استفاده کرد. کیفیت بالای این دستگاه کمک می کند که کار با آن راحت باشد. همچنین بخاطر داشتن مقاومت بالا در طول ساعات متوالی قادر به انجام فعالیت تسمه کشی می باشد. موتور نهاده شده درون دستگاه تسمه کش از قدرت بالایی برخوردار است و همین موتور انرژی لازم برای تسمه زدن را فراهم می کند.

اهمیت برند دستگاه تسمه کش

تسمه کش دستی
در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه تسمه کش موجود می باشد که قابلیت های متفاوتی دارند. هر چه مدل ساخت تسمه کش پیشرفته تر باشد کارآیی بیشتری خواهد داشت. مسلما شما هم می دانید که برندهای معروف، همیشه کارآیی بهتری دارند. برند در واقع شناسنامه دستگاه های تسمه کش می باشد که کیفیت دستگاه را نشان می دهد.

برندهای شناخته شده علاوه بر تولید و عرضه پیشرفته ترین انواع از دستگاه های تسمه کش، خدمات مربوط به تامین قطعات یدکی اصل را هم بر عهده دارند. وجود خدمات پشتیبانی، در صورت هر گونه مشکل و خرابی، امکان تعمیرات دستگاه را به مراتب آسان تر می کند. با توجه به این که میزان استفاده از تسمه کش زیاد و پیوسته است بنابراین باید برندی را خریداری کرد که کیفیت بالایی داشته باشد. برندهای مهم و با کیفیت از دستگاه تسمه کش، از قطعات مقاوم و اورجینال ساخته شده است به همین خاطر کارآیی بیشتری خواهند داشت.

همچنین بخوانید !  گوشه پلاستیکی بسته بندی چیست؟

از نظر قیمت هم باید گفت که هر چه دستگاه تسمه کش کیفیت و کارآیی بهتری داشته باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. اگر شناخت درستی از برندهای گوناگون دستگاه تسمه کش داشته باشیم مطمئنا خرید برای ما راحت تر خواهد بود. از بهترین برندهای دستگاه تسمه کش ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دستگاه تسمه کش اتوماتیک A93 جوین پک: این برند معروف کارآیی بالایی دارد و امور مربوط به تسمه کشی را به طور اتوماتیک انجام می دهد.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک EG_S1 ایجی پک: این دستگاه حجم متوسطی از محصولات را تسمه کشی می کند و کیفیت بسیار خوبی دارد.

دستگاه تسمه کش پنوماتیک فلزی EG_S200 ایجی پک: از تسمه های فلزی برای تسمه کشی استفاده می کند. بزرگترین و سنگین ترین تسمه کشی ها را با قدرت بالا انجام می دهد.

دستگاه تسمه کش پنوماتیک 5000 نیوتن: یکی از با کیفیت ترین تسمه کش های بادی است. از تسمه های پلیمری محکم برای تسمه زدن استفاده می کند.

انواع دستگاه تسمه کش

پیشرفت علم و تکنولوژی، سبب ورود دستگاه های متنوعی از تسمه کش به بازار جهانی شده است. اگر اندکی در مورد انواع دستگاه تسمه کش تحقیق کنید حتما متوجه خواهید شد که در مدل های مختلفی وجود دارد.

• دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی از ابتدایی ترین دستگاه های تولید شده می باشد. کار این دستگاه همچون انواع دیگر انجام عمل تسمه کشی می باشد. این نوع از تسمه کش ساده تر است اما جنس محکم و توان بالایی دارد. همینطور باید دانست که تسمه کش دستی، ارزان قیمت تر از مدل های دیگر است.

• دستگاه تسمه کش بادی

دستگاه تسمه کش بادی با استفاده از انرژی بادی قادر به کار می باشد. می توان از یک کمپرسور بادی به عنوان تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه استفاده نمود. با وجود این دستگاه می توان تسمه کشی را با سرعت بالایی انجام داد و در وقت خود صرفه جویی کرد. تسمه زدن را در هر ابعادی انجام می دهد. اتصال دو سر تسمه ها را به هم به طور محکم انجام می دهد.

• دستگاه تسمه کش شارژی

دستگاه تسمه کش شارژی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت توان بالا و ساختار پیشرفته ای که دارد باعث شده کارآیی زیادی در صنایع مختلف داشته باشد. همانطور که از نام آن مشخص است با استفاده از شارژ باتری کار می کند. یکی از مهمترین مزیت های این تسمه کش این است که در صورت قطع شدن برق هم می توان به راحتی و بدون نگرانی به کار خود ادامه داد. وزن سبکی دارد و در ابعاد کوچکی هم ساخته می شود به همین خاطر جابجایی آن راحت است.

همچنین بخوانید !  روش بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی

• دستگاه تسمه کش برقی

دستگاه تسمه کش برقی هم در بازار به زیادی یافت می شود. این مدل از تسمه کش خود به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی می شود. در نوع نیمه اتوماتیک تمامی مراحل مربوط به بسته بندی توسط دستگاه انجام نمی گیرد و باید یک اپراتور وجود داشته باشد.

اما در مدل اتوماتیک نیازی به اپراتور نیست. در صنایعی که حجم بسته بندی زیاد است معمولا از دستگاه های اتوماتیک استفاده می کنند. وجود این تسمه کش به روند تسمه کشی سرعت می بخشد. تمامی این دستگاه ها قابلیت تنظیم شدن را دارا می باشند. قابلیت تنظیم شدن، امکان تسمه کشی در هر ابعادی را فراهم می کند. دستگاه های برقی برای روشن شدن و کار کردن نیاز به انرژی الکتریکی دارند. با اتصال دوشاخه به پریز برق، روند کار دستگاه شروع می شود.

بهترین دستگاه تسمه کش کدام است؟

برای بیان پاسخ این سؤال، باید گفت که انتخاب دستگاه باید با توجه به نوع کار و حجم تولید انجام گیرد. در صنایعی که حجم تولید محصولات زیاد است مسلما باید عمل بسته بندی با سرعت بیشتری انجام گیرد؛ برای چنین صنایعی دستگاه های تمام اتوماتیک کاربرد بیشتری دارند. حال در صنایعی که حجم تولید محصول پایین است می توان عمل تسمه کشی را با دستگاه های تسمه کش ساده تر مانند نوع دستی و بادی هم انجام داد.

نکته مهم این است که برای هر صنعتی شما بهترین برند از دستگاه را انتخاب کنید. لازم است بدانید که اگر بهترین برند از تسمه کش را خریداری کنید دیگر نیازی به تعمیر مداوم آن وجود ندارد. مهمترین و برندها به واسطه عملکرد خوبی که دارند شناخته شده اند و همیشه هم از آنها استقبال بهتر و بیشتری می شود.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان