بررسی تفاوت های اصلی بین دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن

دستگاه تسمه کش

فهرست مطالب

امروزه بسته بندی در بخش های مختلف تولید به عنوان یک الزام شناخته می شود و تمامی گروه های تولیدی مستلزم بسته بندی محصولات خود به شیوه ای اصولی و استاندارد هستند تحت چنین شرایطی بسته بندی به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت. در حال حاضر دستگاه های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند، که روند بسته بندی محصولات مختلف را سرعت بخشیده اند و همچنین بسته بندی را به شیوه ای متفاوت و مدرن در کمتر از چند ثانیه انجام می دهند. از بهترین دستگاه های تولید شده در سال های اخیر جهت بسته بندی تسمه کش و دستگاه چسب زن می باشد، این دستگاه ها فصل جدیدی از بسته بندی به شیوه ای مدرن و اصولی را در دنیای امروزی به وجود آورده اند. مهم ترین نکته در خصوص تفاوت دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن کارایی این دو محصول می باشد و همچنین به لحاظ کیفیت در یک پله قرار دارند. نحوه عملکرد دستگاه چسب زن و دستگاه تسمه کش در خصوص بسته بندی هر محصولی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد.

بررسی تفاوت های اصلی دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن:

عده بسیار زیادی از افراد به اشتباه فکر می کنند، که این دو دستگاه دارای کارایی یکسانی هستند، در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست و هر یک عملکرد متفاوتی را از خود نشان می دهند. دستگاه تسمه کش به کمک یک تسمه و نوار فرایند بسته بندی محصولات را به بهترین شکل ممکن دنبال می کند، در حالی که دستگاه چسب زن عملکرد متفاوتی دارد و برای چسب زدن کارتن های مختلف در سایزهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تسمه کش در مقایسه با دستگاه چسب زن در برابر تحمل وزن های سنگین مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهد، دستگاه چسب زن در نمونه های مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید و به بازار عرضه می شود، در حالی که دستگاه تسمه کش دارای میزان تنوع بیشتری می باشد، دستگاه تسمه کش بادی، دستگاه تسمه کش اتومات و دستگاه تسمه کش پرتابل تنها بخشی از نمونه های پرفروش هستند.

همچنین بخوانید !  معرفی انواع دستگاه بسته بندی

نحوه کار با دستگاه تسمه کش برای تکنسین های خط تولید به مراتب راحت تر می باشد، در حالی که برای استفاده از دستگاه چسب زن باید میزان دقت بیشتری را به خرج دهید. در خصوص سرعت عمل کاری دستگاه تسمه کش عملکرد بهتری را در مقایسه با دستگاه چسب زن از خود نشان می دهد.

مقایسه قیمت دستگاه تسمه کش و چسب زن:

دستگاه چسب زن
از دیگر نکات مهمی که همیشه مشتریانی که قصد خرید این دو محصول را داشته، به آن توجه کافی دارند، قیمت دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن در سال جدید می باشد، قیمت این دو دستگاه بر اساس نوع آن کاملا متفاوت است و شما باید حتما قبل از خرید به این نکته توجه کافی داشته باشید، همچنین در سال جدید قیمت نمونه های مختلف این دو دستگاه تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند و به راحتی می توان ادعا کرد، در یک رنج قیمت قرار دارند، شما برای خرید این دستگاه حتما مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیادی نیستید. در صورتی که بودجه شما برای خرید این نسل جدید از دستگاه های بسته بندی کمتر است، حتما نمونه های دستی و غیر اتوماتیک را جهت خرید انتخاب کنید، که دارای قیمت ارزان و مناسب تری هستند.

در سال جدید هیچ یک از مشتریان دغدغه قیمت نهایی دستگاه چسب زن و دستگاه تسمه کش را ندارند، چون هر دو دستگاه در رنج قیمت متفاوت و در نمونه های مختلف به بازار عرضه می شوند.

بررسی کیفیت دستگاه تسمه کش با دستگاه چسب زن:

با یک بررسی کلی به راحتی متوجه می شوید، که این دو محصول به لحاظ کیفیت در یک پله قرار دارند و هر دو از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده و به شیوه ای اصولی و مهندسی طراحی شده اند. کیفیت این دو دستگاه بارها توسط کارشناسان مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است و در تمامی نتایج کیفیت بی بدیل انواع مختلف این دو دستگاه ثابت شده، دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن به لحاظ کیفیت در لیست تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی درجه یک بازار قرار دارند و همچنین کیفیت بی بدیل نمونه های تولید شده در داخل کشور به مراتب بیشتر می باشد. کیفیت دستگاه های تسمه کش و دستگاه های چسب زن تولید شده در داخل کشور با بهترین نمونه های خارجی برابری می کند.

همچنین بخوانید !  دستگاه های تسمه کش چه محصولاتی را بسته بندی می کند؟

این دو محصول پس از هر بار بررسی تخصصی و میدانی به عنوان بهترین دستگاه های بسته بندی با درجه کیفی بالا معرفی شده اند، که شما با کمترین قیمت می توانید آن ها را خریداری کنید.

ویژگی های بارز دستگاه تسمه کش با دستگاه چسب زن:

این دو محصول به واسطه ویژگی های بی شماری که دارند، در سال های گذشته محبوبیت قابل توجهی را به دست آورند. این دو دستگاه تحت هر شرایطی بدون کوچک ترین خطایی فعالیت خود را انجام می دهند. انواع مختلف دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی دچار افت کیفیت نمی شوند، این دو محصول دوام بسیار بالایی داشته و همچنین نحوه کار با این دو دستگاه برای تکنسین های خط تولید به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست.

هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن:

این دو دستگاه به به شیوه ای متفاوت طراحی شده اند، میزان فضای کمتری را اشغال می کنند و همچنین با گذشت زمان کارایی اصلی خود را از دست نمی دهند. در نتیجه حتی در صورت استفاده مداوم از این دو دستگاه نیز شما هیچ گونه هزینه جانبی بابت تعمیر دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن پرداخت نخواهید کرد، این دو دستگاه در بخش های مختلف تولید و بسته بندی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و فرایند بسته بندی در تیراژ بیشتر را به نحو احسن انجام می دهند. این دو دستگاه در اثر عوامل مختلف به راحتی دچار خرابی نمی شوند .

همچنین در صورت خرابی هزینه های مربوط به تعمیر دستگاه تسمه کش و دستگاه چسب زن به هیچ عنوان گران قیمت نیست، که این خود نکته ای بسیار مهم و مثبت به شمار می آید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان