دستگاه تسمه کش ماکیتا چیست؟

دستگاه تسمه کش ماکیتا

فهرست مطالب

دستگاه تسمه کش از جمله تجهیزاتی بوده که در صنایع مختلف کاربرد دارد و از آن برای تسمه کشی محصولات استفاده می کنند. محصولات تولید شده در صنایع مختلف در زمان بارگیری باید بسته بندی مناسب داشته باشند تا در زمان انتقال دچار آسیب نشوند. از این رو برای بسته بندی آن ها از انواع دستگاه تسمه کش مانند دستگاه تسمه کش بادی، برقی و غیره استفاده می کنند.

از آن جایی که محصولات تولید شده در ابعاد مختلفی موجود هستند، بنابراین برای بسته بندی هر یک از آن ها باید از دستگاه تسمه کش مخصوص استفاده شود. شما می توانید هر یک از انواع دستگاه های تسمه کش را در صنایع بسته بندی تهران صنعت تهیه کرده و با خیالی آسوده نقل و انتقالات محصولات را انجام دهید. یکی از این انواع دستگاه های تسمه کش، تسمه کش ماکیتا بوده که ما در این مطالب قصد معرفی آن را داریم.

معرفی دستگاه تسمه کش ماکیتا

یکی از انواع دستگاه های تسمه کش برای بسته بندی محصولات، دستگاه تسمه کش ماکیتا است. این دستگاه از جمله پرمصرف ترین و کاربردی ترین دستگاه ه برای بسته بندی در کارخانه ها، انبارات گمرک و انبارهای پستی به شمار می رود. این مدل دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر نظیر دستگاه های ثابت کاربردی تر است.

تسمه کش ماکیتا به شکل شارژی تولید شده و می توان ان را در دسته بندی تسمه کش های شارژی قرار داد. این دستگاه با استفاده از شارژ باتری می تواند عملیات تسمه کشی را انجام دهد. با استفاده از دستگاه تسمه کش ماکیتا می تواند انواع محصولات را تسمه کشی کنید. باتری به کار رفته برای این دستگاه بسیاری قوی و مقاوم بوده و با شارژ کردن آن می توانید چندین ساعت مدوام از آن استفاده کنید.

دستگاه تسمه کش ماکیتا

نحوه کار دستگاه تسمه کش

نحوه کار با دستگاه ماکیتا در مقایسه با دستگاه های تسمه کش معمولی بسیار راحت تر است و در مقایسه با دستگاه تسمه کش برقی یک مزیت مهم دارد و آن این که شما برای استفاده از آن نیاز به جریان برق و سیم کشی ندارید. برای استفاده از دستگاه ماکیتا تنها کافیست تا به مدت مشخصی آن را به برق وصل کرده تا شارژ شود و سپس از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید !  عیب یابی دستگاه تسمه کش

نحوه کار با این دستگاه بدین صورت بوده که شما باید ابتدا بسته مورد نظر خود را در محلی مناسب قرار دهید. به عبارتی بهتر است بسته مورد نظر را در ریل متحرک قرار داده و تسمه را در محل هایی که به بسته بندی نیاز دارد بکشید. تسمه پانچ شده بر روی محصول از آن در زمان جا به جایی مراقبت می کند.

بعد از این که تسمه را دور تا دور محصول قرار دادید باید دو سر آن را به هم وصل کنید و بهتر است کمی تسمه را اضافه تر در نظر بگیرید تا استفاده کردن از دستگاه ماکیتا راحت تر باشد. در نهایت باید کلید مورد نظر دستگاه را فشار دهید تا دستگاه بتواند فرایند تسمه کشی را انجام دهید. مرحله پانچ کردن آخرین مرحله ای بوده که دستگاه آن را انجام می دهد. در واقع می توان گفت دستگاه تسمه کش ماکیتا توانایی انجام پانچ و کشش را همزمان دارد.

نکات خرید دستگاه تسمه کش ماکیتا

در صورتی که قصد دارید از دستگاه تسمه کش ماکیتا برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، می توانید در صنایع بسته بندی تهران صنعت آن را تهیه کنید. استفاده از این دستگاه می تواند نیاز کسب و کار شما برای بسته بندی را رفع نماید. این که بخواهید برای کسب و کار دستگاه تسمه کش ماکیتا را انتخاب کنید باید به چند نکته مهم توجه کنید.

اول این که شما باید به نیاز کسب و کار و محصولات مورد بسته بندی و حجم آن ها توجه کنید. در صورتی که تولیدات روزانه شما کم بوده و می خواهید در طول روز تعداد کمی محصول را بسته بندی کنید، پس خرید دستگاه تسمه کش ماکیتا می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. بسته بندی در حجم کم با استفاده از این دستگاه برای کسب و کار شما بسیار سودمند و به صرفه است.

به علاوه شما باید به اندازه و ابعاد محصولات مورد نظر خود توجه کنید. توجه به این امر به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین دستگاه ماکیتا را انتخاب کرده و محصولات خود را به خوبی بسته بندی کنید. در این شرایط تعداد محصولات مرجوعی شما کاهش می یابد. با توجه به این که این دستگاه در اندازه های مختلفی طراحی و عرضه می شود، انتخاب دستگاه نامتناسب با ابعاد محصولات شما باعث شده تا علمیات تسمه کشی به خوبی انجام نشود و در نهایت محصولات شما دچار آسیب شوند.

همچنین بخوانید !  کاربرد سشوار صنعتی در بسته بندی

قیمت دستگاه تسمه کش ماکیتا

قیمت هر محصولی یکی از مهم ترین مسائلی است که مشتریان قبل از خرید هر محصولی به آن توجه می کنند. این مورد در خصوص انواع دستگاه های تسمه کش از جمله تسمه کش ماکیتا نیز صادق است. نمی توان برای این دستگاه قیمت مشخصی بیان کرد؛ چراکه عوامل مختلفی می توانند روی قیمت این محصول تاثیر داشته باشند.

با توجه به این که این دستگاه از نوع دستگاه شارژی بوده، بنابراین در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. بنابراین می توان انتظار داشت که هر یک از اندازه های آن دارای قیمت خاصی است. به علاوه میزان نگهداری شارژ دستگاه ماکیتا نیز از دیگر عواملی بوده که در تعیین قیمت این دستگاه نقش بسزایی دارد.

به علاوه اصل و فیک بودن این دستگاه، کشور سازنده آن، نوسانات بازار و عوامل دیگر نیز می توانند روی قیمت آن تاثیر داشته باشند.

مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش ماکیتا

مزایای فراوان دستگاه تسمه کش ماکیتا باعث شده تا کسب و کارهای زیادی نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنند. ما در بخش قصد داریم مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه را بیان کنیم.

  • سرعت این دستگاه 14 متر در دقیقه است و این یعنی سرعت قابل قبولی دارد.
  • وزن دستگاه ماکیتا حدود 4 کیلوگرم است که این میزان برای یک دستگاه قابل حمل مناسب بوده و به راحتی می توان آن را حمل کرد. به علاوه در زمان کار با آن احساس خستگی نمی کنید.
  • این دستگاه در اندازه های مختلف تولید می شود. بنابراین کسب و کارهای مختلف با محدودیت رو به رو نبوده و می توانند بر اساس نیاز خود دستگاه مورد نظر را تهیه کنند.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان