دستگاه لیبل زن بسته بندی

دستگاه لیبل زن

فهرست مطالب

در حال حاضر دستگاه های مختلفی در حوزه بسته بندی طراحی و تولید شده اند، که هر یک دارای کارایی مختلفی هستند و نقش مهم و کلیدی خود را در فرایندهای مربوط به بسته بندی به درستی ایفا می کنند. یکی از بهترین انواع دستگاه بسته بندی که فرایندهای مربوط لیبل زنی و چسب زنی را به شیوه ای اصولی انجام می دهد، دستگاه لیبل زن بسته بندی می باشد.

این دستگاه بر اساس ساز و کار متفاوتی که دارد، فرایند لیبل زنی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شیوه ای استاندارد دنبال می کند. این دستگاه باعث سهولت فرایند لیبل زنی محصولات مختلف شده است و شما به کمک این دستگاه از اتلاف وقت جلوگیری می کنید. نمونه های جدید دستگاه لیبل زن به کمک یک نوار و تسمه محصول را جهت لیبل زنی هدایت می کنند و در نهایت فرایند لیبل زدن در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد.

دستگاه لیبل زن بسته بندی چیست؟

لیبل در واقع یک اتیکت است، که پشت آن حالت چسبی دارد و روی محصولات مختلف نصب می شود، دستگاه لیبل زن برای انجام هرچه سریع این فرایند طراحی شده است. این دستگاه محصول را جهت لیبل زنی هدایت کرده و سپس در کسری از ثانیه لیبل و اتیکت را روی محصول نصب می کند. این دستگاه به کمک یک نوار تسمه ای محصول را جهت لیبل زنی به بخش های داخلی هدایت کرده و در بخش دیگر نوار اتیکت قرار دارد، که به کمک چند حرکت مکانیکی که دستگاه انجام می دهد، لیبل زنی انجام می شود.
دستگاه لیبل زن نوعی دستگاه بسته بندی تکمیلی به شمار می آید، که در بخش های مختلف تولید مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت لیبل زنی محصولات با سایز و اندازه متفاوت را دارد و همچنین تمامی مراحل به صورت دقیق یکی پس از دیگری انجام می شوند، لیبل تمامی محصولات مختلف را به کمک این دستگاه در تیراژ بالا و در مدت زمان کوتاه تر می توانید انجام دهید.

روش کار با دستگاه لیبل زن بسته بندی چگونه است؟

شما برای این که بیشترین میزان از استفاده را از این محصول داشته باشید، باید روش کار با آن را باد بگیرید، تحت چنین شرایطی در عنصر زمان نیز صرفه جویی می کنید. روش کار با این دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد و تکنسین های خط تولید به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند، در مرحله اول شما باید دستگاه را روشن کنید، پس از روشن شدن دستگاه باید محصول را جهت لیبل زنی در قسمت تعبیه شده قرار دهید و سپس نواره های دستگاه که دارای تسمه های هدایت کننده هستند، محصول را جهت لیبل زنی هدایت می کنند.

همچنین بخوانید !  تسمه‌ v بلت یا تسمه v شکل چیست؟

سپس در مرحله بعدی لیبل زنی معمولا طی یک حرکت ساده انجام می گیرد و پس از اتمام لیبل زنی محصول بعدی هدایت می شود، که لیبل زنی آن انجام بگیرد.

بررسی ویژگی های دستگاه لیبل زن بسته بندی

دستگاه لیبل زن
این دستگاه در سایه ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد، به یک دستگاه محبوب و پرفروش در حوزه بسته بندی تبدیل شده است. اغلب کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از این دستگاه همیشه برای لیبل زدن محصولات خود کمک می گیرند.

ویژگی های نسل جدید دستگاه لیبل زن بسته بندی به مراتب بیشتر است و بر اساس تکنولوژی روز طراحی و تولید شده اند، برخی از ویژگی های اصلی این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

●این دستگاه فرایند لیبل زنی را بسیار راحت و آسان تر کرده است و شما با سرعت عمل بیشتری می توانید این کار را انجام دهید.

●نسل جدید دستگاه های لیبل زن بسته بندی که کاملا اتوماتیک هستند، بدون دخالت دست لیبل زنی را انجام می دهند.

●درصد بروز هرگونه خطایی توسط این دستگاه زیر۶ درصد می باشد، چون ساز و کار این دستگاه کاملا اصولی و استاندارد می باشد.

●دستگاه لیبل زن بسته بندی به گونه ای طراحی شده است، که فضای بسیار زیادی را اشغال نمی کند و از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد.

●این دستگاه لیبل زن برای بسته بندی تمامی محصولات مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در نهایت نتیجه یکسانی را از خود نشان می دهد.

قیمت دستگاه لیبل زن بسته بندی در سال جدید

از دیگر پارامترهای بسیار مهمی که باعث محبوبیت این دستگاه در سال های اخیر شده است، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن می باشد. هم اکنون این دستگاه توسط مراکز مختلفی در داخل کشور طراحی و تولید می شود، قیمت نمونه های داخلی به مراتب ارزان تر می باشد و به لحاظ کیفیت و کارایی با نمونه های خارجی در یک پله قرار دارند. با وجود این که اغلب قطعات کاربردی در این دستگاه از خارج از کشور وارد می شوند، اما این دستگاه لیبل زن از قیمت ارزان و اقتصادی برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید !  معرفی انواع دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه لیبل زن در مقایسه با ویژگی های منحصر به فرد آن کاملا اقتصادی تلقی می شود و برای خرید آن شما مستلزم پرداخت هزینه های بسیار زیادی نیستید.

نکات مهم در خصوص خرید دستگاه لیبل زن بسته بندی

شما هنگام خرید این محصول باید به برخی از نکات پیرامون توجه کافی داشته باشید، تا بتوانید بهترین دستگاه را بر اساس نیاز خود خریداری کنید، دستگاه لیبل زن بسته بندی در نمونه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. شما بر اساس کارایی که از این محصول احتیاج دارید، باید بهترین دستگاه لیبل زن بسته بندی را انتخاب کنید، قیمت هر یک از نمونه های مختلف این دستگاه کاملا متفاوت می باشد، شما باید میزان بودجه ای را که جهت خرید این محصول در نظر گرفته اید، را تعیین کنید.
قبل از خرید این دستگاه مشخصات فنی آن را بررسی کرده و سپس خرید خود را نهایی کنید، از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید، تا از کیفیت محصول خریداری شده نهایت اطمینان را داشته باشید. ساز و کار هر یک از دستگاه های لیبل زن را بررسی کرده و سپس خرید خود را انجام دهید، برخی از دستگاه های لیبل زن بسته بندی اتوماتیک کارایی راحت تری دارند.

دستگاه های لیبل زن بسته بندی که شما جهت خرید انتخاب می کنید، باید بر اساس آخرین استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده باشد، تا هیچ گونه مشکل خاصی به وجود نیاورد.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان