دستگاه های تسمه کش چه محصولاتی را بسته بندی می کند؟

دستگاه تسمه کش

فهرست مطالب

در مورد این موضوع که دستگاه‌های تسمه کش چه محصولاتی را بسته بندی می‌کند، بررسی قابلیت‌ها و امکانات انواع مختلف دستگاه پرتابل تسمه کش مانند دستگاه تسمه کش بادی و انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دستگاه تسمه کش برقی که در دسته دستگاه‌های ثابت قرار می‌گیرد، راهگشا خواهد بود. با توجه به این‌که صنایع بسته بندی تهران صنعت تولیدکننده و ارائه‌دهنده انواع این دستگاه‌های مهم در صنعت بسته بندی است، شناخت کافی از قابلیت‌های هر کدام از محصولات و تناسب‌های آن با کاربری‌های مختلف را به خریداران این دستگاه‌ها پیشنهاد می‌دهد که مهم‌ترین نکات آن بعد از مرور ویژگی‌های کاربردی هر کدام از محصولات قابل استخراج خواهد بود.

لیست محصولاتی که دستگاه‌های تسمه کش بسته بندی می‌کند

  • هرگونه کالای کوچک و بزرگ بسته بندی شده درون کارتن
  • بهرهای کالای نساجی
  • بهرهای مواد غذایی
  • کاغذ و هرگونه محصولات سلولزی
  • لوازم خانگی
  • الوارهای چوبی
  • صفحه‌های MDF
  • انواع ورق صنعتی
  • تیرها و میلگردهای فلزی
  • تجهیزات صنعتی کوچک و بزرگ
  • کالاهای قرار گرفته درون جعبه‌های چوبی
  • سازماندهی و محکم کردن کالاهای قرار گرفته روی پالت‌های چوبی و پلاستیکی
  • انواع مصالح ساختمانی مانند کاشی‌ها، بلوک‌ها، لوله و اتصالات و…

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش دستی برای بسته بندی چه محصولاتی مناسب است؟

ساده‌ترین نوع دستگاه تسمه کش، دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ کره ای است، درحالی‌که سادگی ساختار این دستگاه‌ها کاربری آن را محدود نکرده و بدون اغراق می‌توان اظهار داشت که این دستگاه تسمه کش برای بسته بندی عموم محصولات با هر ساختار و شکل و شرایطی با انواع تسمه پلاستیکی و فلزی، مناسب است. البته این دستگاه‌های تسمه کشِ قابل حمل و نقل و جابه‌جایی، به دلیل عدم به کار گرفتن هرگونه انرژی و نیرو به غیر از نیروی انسانی، کمی کند محسوب می‌شوند و نیز معمولاً نیازمند به کارگیری الزامات جانبی تسمه کشی متعدد مانند انبر تسمه کش، بست فلزی تسمه، رول بازکن و… است، بنابراین خرید آن مد نظر کسب و کارهای بزرگ و همچنین کسب و کارهایی که در آن سرعت عمل در بسته بندی محصولات اهمیت دارد، قرار نمی‌گیرد.

دستگاه تسمه کش بادی برای بسته بندی چه محصولاتی مناسب است؟

انواع دستگاه تسمه کش بادی مناسب تسمه‌های پلاستیکی و فلزی با قدرت و توان بالایی که ارائه می‌دهد، بهترین گزینه برای تسمه کشی بسته بندی‌های بزرگ، بد حجم و سنگین به شمار می‌آید.

همچنین بخوانید !  بررسی کلی عرض تسمه انواع دستگاه تسمه کش

همچنین با این نوع دستگاه تسمه کش می‌توان فرآیند بسته بندی را خلاصه کرد، یعنی با توجه به توان کششی بالای آن، بسته بندی محصولات بد حجمی مانند لوله‌ها، بلوک‌های ساختمانی، آهن‌آلات، بسته بندی ماشین لباسشویی برای اسباب کشی و… را فقط با تسمه کشی آن‌ها انجام داد و به این وسیله مزیت‌های بسته بندی را که شامل قابل حمل کردن محصولات، کنترل فضا و بهبود شرایط انبارداری، دسته‌بندی واحدهای خردتر محصولات و… می‌شود، متوجه کسب و کارهای مرتبط با این محصولات کرد.

دستگاه تسمه کش شارژی برای بسته بندی چه محصولاتی مناسب است؟

دستگاه‌های تسمه کش شارژی به‌عنوان یکی دیگر از انواع پرتابل این تجهیزات، به‌طور مشخص برای تسمه کشی بسته بندی‌های بزرگ با اشکال مختلف به‌ویژه بسته‌هایی که دارای سطوح مدور هستند، مناسب است. انواع کاشی، سرامیک و بلوک‌های ساختمانی هم از جمله مناسب‌ترین محصولات جهت بسته بندی با این دستگاه‌های پرقدرت با کاربری فوق‌العاده راحت است که البته فقط از تسمه‌های پلاستیکی در فرآیند تسمه کشی استفاده می‌کند.
در کنار این کاربردهای خاص، دستگاه تسمه شارژی به دلیل قدرت و سرعت عمل بالا به‌طور عمومی در مورد بسته بندی هیچ کدام از دسته‌های محصولات و کالا محدودیت ندارد و کاربران می‌توانند بر روی آن همچون یک دستگاه تسمه کش همه کاره حساب باز کنند.

دستگاه تسمه کش برقی برای بسته بندی چه محصولاتی مناسب است؟

انواع دستگاه‌های تسمه کش برقی (با ساختار اتوماتیک و نیمه اتوماتیک) برخلاف دستگاه‌های پرتابل تسمه کش قدرت مانور دور بسته را ندارد و به همین دلیل (و نیز ثابت بودن دستگاه) برای بسته بندی محصولات خیلی بزرگ و دارای اشکال خاص و اصطلاحاً بد حجم، مناسب نیست. در عوض هر کدام از انواع این دستگاه‌ تجهیزاتی سریع و کاربردی برای تسمه کشی و محکم سازی بسته‌ها با ساختار مکعبی محسوب می‌شود و در کسب و کارهای مرتبط با فروش و توزیع کالا و همین‌طور دفاتر پستی و بسته بندی محصولات، بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین بخوانید !  برد دستگاه تسمه کش

راهنمای کاربردی خرید بهترین دستگاه تسمه کش

بهترین راهنمایی در مورد خرید انواع دستگاه تسمه کش توجه به محصولی است که بسته بندی باید بر روی آن انجام بگیرد. البته منطقی‌تر و همین‌طور مقرون‌به‌صرفه‌تر است که مقداری کلان‌تر به این موضوع نگاه کنیم و بر اساس نوع کسب و کار و نیازهایی که کسب و کار ما در زمینه تسمه کشی بسته بندی محصولات دارد، بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای این کار ابتدا باید مشخص شود که کسب و کار از نوع تولیدی یا توزیعی است و سپس با توجه به نیازهای هر کدام و البته استفاده از خدمات مشاوره مراکز اصلی فروش این تجهیزات مانند صنایع بسته بندی تهران صنعت، بهترین دستگاه تسمه کش را انتخاب کنید.

خرید بهترین دستگاه تسمه کش برای کسب و کارهای تولیدی

معمولاً انتخاب دستگاه تسمه کش مناسب برای کسب و کارهای تولیدی با توجه به همسان بودن تولیدات و در واقع محصول مورد نظر برای بسته بندی، راخت‌تر است و نیازهای مشخصی‌تری دارد. مثلاً تولیدات یک کارگاه تولید صنایع‌دستی که در زمینه ظروف سفالی فعال است، با یک دستگاه تسمه کش برقی به راحتی بسته بندی می‌شود چراکه محصولات آن در طیف خاصی از ابعاد ساخته می‌شود و باید در کارتن قرار بگیرد و مکان بسته بندی هم می‌تواند یک محل مشخص در کارگاه باشد و تمامی این ویژگی‌ها و الزامات با دستگاه‌های تسمه کش برقی مطابقت دارد.

خرید بهترین دستگاه تسمه کش برای کسب و کارهای توزیع‌کننده کالا

در مقابل کسب و کارهای تولیدی، نیازهای کسب و کارهای مبتنی بر توزیع کالا مانند مراکز فروش با توجه به متنوع بودن محصولاتی که این مراکز باید بسته بندی و آماده ارسال کنند، متفاوت است و به همین دلیل شاید نیازهای آن‌ها تنها با یک دستگاه تسمه کش برطرف نشود. برای مثال یک دستگاه تسمه کش برقی تمامی نیازهای یک کسب و کار متمرکز بر فروش اینترنتی کتاب را برطرف می‌کند، اما برای کسب و کارهای فروش متنوع‌تر علاوه بر این نوع دستگاه تسمه کش پایه، حتماً دستگاه‌های پرتابل هم که مناسب عموم اشکال بسته بندی‌ها هستند؛ مانند دستگاه تسمه کش بادی، لازم خواهد بود.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان