دستگاه چسب کش چیست؟

فهرست مطالب

بسته بندی درست و اصولی یک محصول اهمیت زیادی دارد. برای بسته بندی محصولات از تجهیزات مختلفی استفاده می شود تا آن ها در زمان بارگیری و جا به جایی دچار آسیب نشوند. یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن برای هر کسب و کاری لازم بوده، دستگاه چسب کش است. از این دستگاه برای مهر و موم کردن بسته ها استفاده می شود.

این دستگاه می تواند برای کسب و کار شما بسیار سودمند باشد و سرعت بسته بندی محصولات شما بالا می رود. شما می توانید چنین دستگاه هایی و دیگر دستگاه های بسته بندی مانند تسمه کش بادی یا برقی و غیره را در صنایع بسته بندی تهران صنعت تهیه کنید. ما در این مطالب قصد داریم شما را با دستگاه چسب کش آشنا کنیم.

انواع دستگاه چسب کش

زمانی که در کسب و کار خود محصولات تولیدی را درون کارتن های مخصوص آن ها قرار می دهید لازم است تا در بسته ها به خوبی بسته شود و محصول در زمان جا به جایی در کارتن خارج نشود. بنابراین در این صورت شما باید با توجه به نیاز کسب و کار خود یکی از دستگاه های چسب کش را برای اینکار تهیه کنید.

دستگاه چسب کش در انواع مختلفی طراحی شده تا شما بر اساس نیاز کسب و کار خود آن ها را تهیه کنید. با شناخت هر یک از انواع این دستگاه بهتر می توانید نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. ما در ادامه انواع این دستگاه را به شما معرفی می کنیم.

همچنین بخوانید: بسته بندی موفق کالا

jampack 5

دستگاه چسب کش دستی

ساده ترین نوع دستگاه چسب کش، نوع دستی آن بوده که در کسب و کارهای مختلف بسیار کاربردی است. این دستگاه در اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شود و معمولا دارای دو نوع دسته دار و بدون دسته ارائه خواهد شد. نوع دسته دار آن کاربری راحت تری دارد و شما می توانید عملیات چسب زنی را به راحتی انجام دهید.

این مدل از دستگاه چسب زن در مقایسه با دیگر نمونه های موجود با قیمت پایین تری ارائه می شود؛ چراکه طراحی ساده تری دارد.

دستگاه چسب زن رومیزی

مدل دیگری از دستگاه های چسب زن وجود دارد که آن را با نام چسب زن رومیزی می شناسند. این مدل دستگاه چسب زن برای صنایع کوچک بهترین گزینه به شمار می رود. طراحی ساده و وزن پایین این دستگاه باعث شده تا بتوان به راحتی آن را حمل کرد. البته باید اشاره کنیم این مدل درمقایسه با نمونه قبلی کمی پیشرفته تر طراحی شده است.

همچنین بخوانید !  کاربردی‌ترین دستگاه تسمه کش کدام است؟

دستگاه چسب کش اتوماتیک

در حوزه های صنعتی برای بسته بندی محصولات معمولا از دستگاه های چسب زن اتوماتیک استفاده می کنند. دلیل این امر کاملا واضح است، چون این دستگاه عملیات چسب زنی را به صورت خودکار انجام می دهد. این دستگاه دارای یک موتور قوی بوده که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات چسب زنی را انجام دهد.

این نوع دستگاه چسب زن می تواند از چسب های 5 و 7 سانتی متری استفاده کند. استفاده از آن در صنایع بزرگ می تواند سرعت کار را افزایش دهد و می توان برای بسته بندی تمامی کارتن ها با هر سایزی از آن ها استفاده کرد.

همچنین بخوانید: گوشه پلاستیکی بسته بندی چیست؟

jampack 3

دستگاه چسب کش صنعتی

نوع دیگری از دستگاه های چسب کش صنعتی تولید شده اند که در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه عملیات مورد نظر را بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد. نحوه کار این دستگاه بدین صورت بوده که باید قسمت های لازم برای چسب زنی را توسط نقاله روی دستگاه تعیین کرد.

در نهایت دستگاه به صورت خودکار چسب زنی محصولات را انجام می دهد. استفاده از این دستگاه در کسب و کارهای بزرگ باعث شده تا بسته بندی محصولات در سرعت بالایی و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام شود.

مزایای استفاده از دستگاه چسب زن در کسب و کارها

طراحی خاص و منحصر به فرد هر یک از انواع دستگاه های چسب زن باعث شده تا استفاده از آن ها برای کسب و کارهای مختلف مزایای زیادی به همراه داشته باشد. امروزه این دستگاه ها به یکی از ضروری ترین دستگاه ها برای هر کسب و کاری تبدیل شده اند. از مهم ترین مزایای استفاده از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربری آسان
  • سرعت بسته بندی بالا
  • دارای قیمت مناسب
  • صرفه جویی در هزینه و زمان برای بسته بندی
  • بسته بندی ایمن تر
  • بسته بندی اصولی و بدون ایراد

خرید دستگاه چسب کش

با خرید استفاده از دستگاه چسب کش این ابزار کارآمد ، دیگر نیازی به جستجوی طاقت‌فرسای چسب و دست و پنجه نرم کردن با نوارهای چسب پهن نیست. کافی است با حرکتی ساده، چسب را به لبه مورد نظر خود بچسبانید و از استحکام و نظم بی‌نظیر آن لذت ببرید.
اما انتخاب یک دستگاه چسب کش مناسب، دغدغه‌ای همیشگی است. تنوع مدل‌ها، برندها و کارایی‌ها، انتخاب را کمی دشوار می‌کند.
نکته: این مجموعه به طور مستقیم در زمینه تولید و فروش دستگاه چسب کش فعالیتی ندارد، اما با ارائه مشاوره تخصصی، شما را در یافتن بهترین گزینه یاری خواهد کرد.

همچنین بخوانید !  استرچ بسته بندی

 

همچنین بخوانید: تسمه کش دستی بدون بست

jampack 4

نکات مهم برای خرید دستگاه چسب کش

برای این که بتوانید یک دستگاه چسب زن مناسب برای کسب و کار خود خریداری کنید باید با برخی نکات مهم برای خرید آن ها آشنا شوید. همان طور که متوجه شدید این دستگاه در انواع مختلفی ارائه می شود، بنابراین امر باعث شده تا صاحبان کسب و کارها برای خرید دستگاه های چسب کش دچار سردرگمی شوند. از مهم ترین نکاتی که برای خرید این تجهیزات باید به آن ها توجه کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

توجه به حوزه کاری خود

اولین موضوعی که برای خرید دستگاه چسب کش باید مورد توجه قرار بگیرد این است که شما باید به حوزه کاری و فعالیت خود توجه داشته باشید. این یعنی شما باید ابتدا این موضوع را تعیین کنید که از این دستگاه برای چسب زنی چه محصولاتی با چه حجم تولیدی استفاده می کنید و انتظار شما از یک دستگاه چسب کش چیست؟ به عنوان مثال باید تعیین کنید که در طول روز می خواهید چه تعداد کارتن را بسته بندی کنید.

انتخاب برند معتبر

از دیگر نکات مهم برای خرید دستگاه چسب زن می توان به انتخاب برند معتبر اشاره کرد. همان طور که می دانید امروزه شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه چسب زن می کنند و در بین این شرکت ها هستند برندهایی که محصولات آن ها کیفیت بالایی ندارد.

شرکت های معروف و معتبری که این محصولات را تولید می کنند، از بهترین مواد و قطعات برای ساخت این تجهیزات استفاده کرده اند. بنابراین بهتر است برای خرید آن ها یک برند معتبر و محصول را انتخاب کنید تا بتوانید نیازهای بسته بندی در کسب و کار خود را رفع نمایید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان