روش بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی

فهرست مطالب

یکی از سخت ترین مراحل عوض کردن خانه بخش اسباب کشی آن است. اسباب کشی می تواند گاها به دلیلی جا به جایی اساس خانه طاقت فرسا باشد. یکی از نگرانی های اکثر خانم های خانه دار سالم ماندن وسایل های شکستنی آنان می باشد. چرا که به دلایل مختلفی امکان شکستن ظروف شکستنی وجود دارد. روش های بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که حتی یک حرکت کوچک می تواند باعث شکستن و خرابی ظروف شکستنی شود. در این مقاله قصد داریم از روش های بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی صحبت کنید و شما را با روشی آسان و مطمئن برای بسته بندی ظروف شکستنی آشنا سازیم.

روش های بسته بندی ظروف شکستنی

در حال حاضر روش های مختلفی برای بسته بندی ظروف شکستنی وجود دارد که افراد بر اساس تجربه ای که از روش های بسته بندی دارند یکی از این روش ها را انتخاب کرده و برای بسته بندی در هنگام اسباب کشی از آن استفاده می کنند.

خدمت شما عرض شود که این روز ها برای بسته بندی ظروف شکستنی محصولی نوین و پرکاربرد به نام تسمه کش تولید شده است. این نوع دستگاه برای بسته بندی هر نوع محصولی از جمله ظروف شکستنی کاربرد دارد. یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان اصلی این نوع دستگاه، صنایع بسته بندی تهران صنعت است. البته لازم به ذکر است که از این نوع دستگاه بیشتر در صنعت های بزرگ استفاده می شود ولی می توان برای بسته بندی کردن ظروف شکستنی در اسباب کشی نیز از آن استفاده کرد.

استفاده از تسمه کش یکی از روش های بسته بندی ظروف شکستنی است. این روش علاوه بر اینکه باعث سهولت کار می شود باعث می شود تا افراد بتوانند به صورت صحیح و استاندارد محصولات و کالا های خود را بسته بندی کنند‌، این نوع بسته بندی در برابر هر نوع ضربه و عوامل خارجی مقاوم می باشد.

نکته قابل توجه ای که در مورد این دستگاه وجود دارد این است که دارای انواع مختلفی از جمله تسمه کش برقی، تسمه کش دستی، تسمه کش شارژی و تسمه کش بادی می باشد که شما عزیزان می توانید بر اساس نیاز خود دست به تهیه هر یک از این نوع تسمه کش ها بزنید‌.

همچنین بخوانید !  تسمه کش دستی بدون بست

jampack 11

تسمه کش برقی

تسمه کش برقی یکی از انواع دستگاه های تسمه کش می باشد. این نوع از دستگاه ها در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند، هر دوی این نوع از مدل ‌های تسمه کش برقی دارای برند ها و ابعاد مختلفی هستند. تسمه کش برقی با برق شهری کار کرده و برای بسته بندی تمام مراحل بسته بندی را انجام می دهد.

تسمه کش بادی

نمونه دیگری از تسمه کش ها به تسمه کش های بادی معروف هستند. این نوع از تسمه کش ها نیز کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند. همانطور که از نام این نوع تسمه کش ها مشخص است با انرژی بادی کار کرده و یکی از ویژگی هایی که این نوع تسمه کش بادی دارند وزن سبک آنان می باشد که جا به جایی آن را آسان نموده است. برای بسته بندی محصولات بزرگ کاربرد دارد و از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است.

تسمه کش شارژی

این نوع از تسمه کش ها به دلیل پر کاربرد بودن در انواع جنس ها، ابعاد، وزن ها و برند های مختلفی تولید شده اند. تسمه کش شارژی دارای باطری بوده و با باطری کار می کند. برای بسته بندی و تسمه کشی عمودی و افقی کاربرد دارد.

تسمه کش دستی

تسمه کش دستی یکی از کوچکترین انواع تسمه کش ها محسوب می‌ ‌شود، که کاربرد های گسترده ‌ای دارد. از این دستگاه‌ ها می ‌توان برای بسته بندی کردن ظروف شکستنی در اسباب کشی استفاده کرد؛ البته در صنایع مختلف برای بسته بندی کردن محصولات مختلف نیز کاربرد دارد.

jampack 10

نکات مهم برای خرید تسمه کش

تسمه کش ها امروزه دارای انواع مختلفی هستند و تولیدکنندگان و فروشندگان متعددی نیز در این حوزه فعالیت می‌ کنند. خرید تسمه کش ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از افراد برای اینکه اولین بار است که می خواهند دست به خرید تسمه کش بزنند به جهت تنوع بالا دچار سردرگمی در خرید می شوند به همین جهت نیاز دارند نکات مهمی را که در خرید تسمه کش اهمیت دارد را بدانند. در ادامه قصد داریم نکاتی را بازگو کنیم که از نکات مهم در خرید تسمه کش هستند پس اگر به دنبال خرید نمونه ای از انواع تسمه کش ها هستید دانستن مواردی که در ادامه ذکر خواهد شد برای شما الزامی است.

همچنین بخوانید !  عوامل موثر بر انتخاب دستگاه تسمه کش

از مهم ترین نکات خرید تسمه کش عبارت است از:

  • در مرحله اول به نیاز خود توجه کنید. بر اساس نیاز خود و همچنین محصولی که می خواهید بسته بندی کنید یکی از نمونه تسمه کش ها را انتخاب کنید.
  • قبل از خرید با انواع تسمه کش ها (تسمه کش شارژی، تسمه کش بادی، تسمه کش دستی و تسمه کش برقی) آشنا شوید.
  • از کاربرد ها و ویژگی های هر یک از انواع تسمه کش ها مطلع شوید.
  • از مراکز معتبر و با سابقه در این حوزه اقدام به خرید کنید.

نکات مهم در بسته بندی ظروف شکستنی

بسته بندی ظروف شکستنی نیز حتی نکاتی دارد که توجه به این نکات می تواند باعث شود شما در کمترین زمان بتوانید بسته بندی بهتری داشته باشید و از شکستن ظروف جلوگیری کنید. در این قسمت قصد داریم بر اساس تجربه چند نکته مهم را در بسته بندی ظروف شکستنی که کارآمد هستند را شرح دهیم.

نکات مهم در بسته بندی ظروف شکستنی برای حمل و نقل، جا به جایی یا اسباب کشی عبارت است از:

  • توصیه می شود برای بسته بندی ظروف شکستنی حتما از نایلون های حباب دار استفاده کنید. اگر نیز نایلون حباب دار در دسترس ندارید می توانید از کاغذ و روزنامه استفاده کنید.
  • در هنگامی که می خواهید ظروف را در داخل جعبه قرار دهید چند سانتی متر فضای جعبه را خالی نگهدارید و این فضا را با الیاف نرمی همچون کاغذ، پارچه، روزنامه و… پر کنید.
  • توجه داشته باشید در جا گذاری ظروف شکستنی در جعبه یا کارتن وسایل سنگین تر در پایین جعبه و ظروف سبک تر در بالا قرار بگیرند.
  • تعادل را در چیدن ظروف شکستنی رعایت کنید.
  • از پر کردن کارتن ها خودداری کنید و در آخر درب کارتن ها را با چسب ببندید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان