فشار باد تسمه کش بادی چقدر است؟

تسمه کش بادی

فهرست مطالب

از سری نمونه های رایج و پرفروش دستگاه تسمه کش در دنیا نوع بادی یا همان پنوماتیک می باشد، تسمه کش بادی از توان قدرتی بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین انرژی مورد نیاز جهت عملکرد مناسب از طریق انرژی بادی تامین می شود. این نوع ای دستگاه تسمه کش برای انواع بسته بندی وسایل صنعتی و همچنین بسته های بزرگ تر می باشد، این دستگاه تسمه کش با دقت بسیار فعالیت خود را دنبال می کند و همچنین کمپرسور باد موجود در محصول انرژی لازم را جهت بسته بندی در قسمت داخلی دستگاه ذخیره می کند. مخزن پرفشار هوا موجود در دستگاه تسمه کش بادی می تواند با تنظیم باد و فشار شرایط لازم جهت بسته بندی را مهیا می کند. فشار هوای مورد نیاز برای دستگاه تسمه کش کاملا وابسته به توان مصرفی آن است و همچنین نحوه کار با این دستگاه تسمه کش بسیار راحت و کاربردی است. فشار باد دستگاه تسمه کش در حالت های مختلف گوناگون است و به کمک کمپرسور تنظیم باد در محل بررسی می شود.

بررسی میزان فشار باد در دستگاه تسمه کش بادی:

این محصول بر اساس سازوکار متفاوتی که دارد، در حال حاضر بیشتر از هر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد. منبع تغذیه این دستگاه تسمه کش در واقع انرژی باد است و همچنین کمپرسور تعبیه شده در قسمت داخلی دستگاه مسئولیت تامین باد را بر عهده دارد و در واقع با روشن کردن این دستگاه تسمه کش کمپرسور باد را به قسمت داخلی دستگاه هدایت می کند. فشار هوای مورد نیاز دستگاه تسمه کش معمولا بر اساس اندازه آن متفاوت می باشد، اما به طور کلی نمونه های استاندارد فشار ۰/۵ پاسکال تا ۸ پاسکال را به داخل دستگاه هدایت می کند. سیستم عملکردی نیمه اتوماتيک این دستگاه در سایه فشار باد تنظیم شده بهترین نوع بسته بندی را انجام می دهد و همچنین برای تامین انرژی بادی در نمونه های نیمه اتوماتیک کمپرسور دستگاه دوباره روشن شده و انرژی مورد نیاز جهت فعالیت دوباره را تامین می کند.

این نوع از دستگاه تسمه کش دارای قدرت بیشتری بوده و همچنین به راحتی فعالیت های مرتبط با بسته بندی را می تواند بدون کوچک ترین مشکلی انجام دهد، قدرت کشش محصول به واسطه انرژی بادی حدود ۳۰۰۰ نیوتن می باشد، که در موقعیت های مختلف این عدد تغییر پیدا می کند.

نحوه فعالیت دستگاه تسمه کش بادی:

فعالیت دستگاه تسمه کش بادی

این دستگاه قابلیت تسمه زنی در تعداد بیشتر در مدت زمان کوتاه تر را دارد و علت اصلی این مسئله تامین انرژی به واسطه کمپرسور می باشد. این محصول نیازمند مقدمات خاصی برای انجام فعالیت نیست و به درستی فرایند بسته بندی را انجام می دهد، سرعت و قدرت دستگاه تسمه کش بادی در مقایسه با سایر نمونه های مشابه بسیار بیشتر بوده و به همین علت نمونه ای محبوب شناخته می شود. این دستگاه نیاز به هیچ گونه بست و گیره ای ندارد و به راحتی بدون کوچک ترین فشار مضاعفی فعالیت خود را انجام می دهد.

همچنین بخوانید !  لوازم تسمه کش

برای شروع به فعالیت محصول ابتدا شیلنگ را به قسمت ورودی دستگاه متصل می کنید و سپس تسمه pp به دور محصول مورد نظر می چرخد و سپس سر تسمه به صورت آزاد قرار گرفته و فرایند بسته بندی انجام می شود. این دستگاه تسمه زنی فصل جدید از بسته بندی با چند حرکت ساده و با سرعت عمل بیشتر را برای کاربر فراهم می کند.

کاربرد دستگاه تسمه کش بادی چیست؟

این محصول به نسبت سایر نمونه های مشابه دارای کاربرد متفاوتی است و در بخش های مختلف حوزه صنعتی جهت بسته بندی دقیق و بدون نقص به کار گرفته می شود. این دستگاه تسمه کش بادی برای بسته بندی انواع محصولات در حوزه کاشی و سرامیک بهترین گزینه ممکن به شمار می آید و به کمک تسمه زنی دقیق دستگاه می توانید به راحتی بسته بندی را انجام دهید. برای بسته بندی آجر، بلوک، پارچه و انواع الیاف دستگاه تسمه کش بادی توصیه می شود. چون این دستگاه از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و حتی می تواند به راحتی در تیراژ بالا در زمینه بسته بندی عملکرد بدون خطایی را از خود نشان دهد.

این دستگاه به واسطه وزن کمی که دارد، به راحتی توسط اپراتور قابل حمل بوده و همچنین حین کار با دستگاه رطوبت گیر کمپرسور نیز فعال است، که تامین انرژی بادی با سرعت بیشتری صورت بگیرد. این دستگاه تسمه زنی در واقع یک دستگاه سه کاره جهت بسته بندی است، که هر ۳ عملیات بست، گیره و بسته بندی را به تنهایی انجام می دهد.

مزایای دستگاه تسمه کش بادی جدید:

این دستگاه مزایای بی شماری را در اختیار کاربر قرار می دهد و به همین جهت محصولی تکمیلی و پرفروش همیشه شناخته شده است. دستگاه تسمه کش بادی به راحتی قابل استفاده است و وزن بسیار کم محصول جا به جایی راحت آن را میسر می سازد، این دستگاه به هیچ گونه اتصال دهنده ای جهت انجام فعالیت دقیق نیاز ندارد و یک سیستم کنترل قدرتمند برای این دستگاه طراحی شده است، که فرایند بسته بندی را تحت هر شرایطی برای کاربر آسان تر می کند. این محصول دارای عمر مفید بسیار بالایی بوده و در طول مدت زمان استفاده خطایی از خود بروز نمی دهد. دستگاه تسمه کش بادی کمترین میزان از انرژی را مصرف می کند و همچنین در رده دستگاه های بی سر و صدا تسمه کش قرار دارد. سیستم کلی محصول بدون نقص بوده و همچنین تمامی ساز و کار کلی آن از پیش تعیین شده می باشد.

همچنین بخوانید !  دستگاه بسته بندی خانگی و مزایای آن

این دستگاه هیچ گونه آلودگی خاصی را برای محیط زیست به ارمغان نمی آورد، چون با انرژی باد کار می کند و همچنین در برابر عوامل مخرب محیطی بیشترین میزان از مقاومت را از خود تحت هر شرایطی نشان می دهد.

بررسی مشخصات ظاهری دستگاه تسمه کش بادی:

تسمه

برای آشنایی بهتر با عملکرد و نحوه فعالیت این محصول بهتر است، با مشخصات ظاهری آن بیشتر آشنا شوید، این دستگاه تسمه زنی در حالت عادی دارای وزن ۳.۸ کیلوگرمی می باشد، سیستم عملکرد این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک بوده و دارای سیستم اتوماسیون کاملا پیشرفته می باشد، این دستگاه تسمه زنی به راحتی قابل حمل بوده و جز نمونه های پرتابل در واقع شناخته می شود. نوع اتصال دستگاه تسمه کش بادی به صورت حرارتی است و همچنین جنس تمامی تسمه های به کار رفته در این دستگاه از نوع pp و pet می باشد.

عرض تمامی تسمه ها ۱۲ تا ۱۹ میلی متر می باشد، قدرت تخمینی کششی دستگاه در حالت های مختلف ۳۰۰۰ نیوتن است و تمامی قطعات جانبی از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت استفاده صحیح و اصولی امکان آسیب دیدگی به قسمت های اصلی دستگاه تسمه کش بادی وجود ندارد، جنس بدنه محصول برای مقاومت بیشتر در برابر عوامل مخرب از استیل می باشد.

قیمت دستگاه تسمه کش بادی در سال جدید:

قیمت این محصول بر اساس عوامل تعیین کننده کیفیت آن بیشتر لحاظ می شود، نمونه های استاندارد موجود در بازار از قیمت معقول و کاملا مناسبی برخوردار هستند و همچنین تنوع مدل های دستگاه تسمه کش بادی در بازار بی شمار است، پس از بررسی اطلاعات فنی هر مدلی می توانید نسبت به خرید نهایی اقدام کنید. حتما برند تولید کننده دستگاه تسمه کش بادی را هنگام خرید مورد بررسی قرار دهید، گروه های تولیدی معتبر محصولات باکیفیت خود را با قیمت ارزان تری به فروش می رسانند و در نهایت خرید خود را از فروشگاه معتبری انجام دهید، تا بهترین دستگاه تسمه کش بادی را با قیمت فوق العاده مناسبی تهیه کنید.

به طور کلی قیمت نهایی محصول در مقایسه با کاربرد گسترده آن در حوزه صنعتی بیش از حد گران قیمت نیست.

همچنین می توانید طرز استفاده از انواع دستگاه تسمه کش را در اینجا مشاهده کنید.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان