وزن محصول چه تاثیری در انتخاب تسمه کش دارد؟

دستگاه تسمه کش

فهرست مطالب

دستگاه تسمه کش یکی از تجهیزات اصلی و مهم در صنعت بسته‌بندی است و با توجه به استحکامی که برای بسته‌بندی‌ها فراهم می‌کند، در انتقال و حمل‌ونقل ساده‌تر بسته‌ها و همچنین عدم آسیب دیدن بسته‌بندی و کالا، کاربرد بسیار فراوانی دارد. این نوع محصولات در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند، همین امر سبب شده است که هریک از آن‌ها کاربرد و ویژگی‌های خاصی داشته باشند.

برای بسته بندی محصولات با وزن‌های مختلف بایستی از تسمه‌ کش متناسب استفاده‌ شود. دانستن اینکه برای هر نوع بسته‌بندی و حجم و وزن محصولات، چه نوع دستگاه تسمه کشی مناسب‌تر است، در هزینه و سهولت کار، تاثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد خرید دستگاه تسمه کش را دارید، با ما همراه باشید.

آیا از هر نوع تسمه کشی می‌توان برای بسته بندی بسته‌های مختلف استفاده کرد؟

وزن محصول یکی از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب دستگاه های تسمه کش است. دلیل تولید تسمه کش‌های متنوع این است که هریک از آن‌ها در بسته بندی محصولات مختلف کاربرد دارند. به عبارتی ساده‌تر،شما برای اینکه بتوانید به بسته بندی محصولات با وزن‌های مختلف بپردازید بایستی تسمه کش مناسب را انتخاب کنید. به طور معمول تسمه کش‌ها دارای ۴ نوع مختلف هستند که هریک از آن‌ها در بسته بندی محصولات مختلف با وزن‌های مختلف کاربرد دارند.

بر همین اساس است که بایستی این نوع محصول را متناسب با نیاز کسب و کارتان خریداری کنید. ممکن است که شما در صورت نداشتن آگاهی در رابطه با ویژگی‌های برجسته تسمه کش‌ها نتوانید محصول مناسبی را خریداری کنید. پس بهتر است که قبل از خرید این نوع محصول در رابطه با ویژگی‌های آن اطلاعات جامعی را کسب کنید. در ادامه مقاله خواهیم گفت که برای بسته بندی بسته‌های مختلف بایستی از چه نوع تسمه کشی استفاده کنید.

دستگاه تسمه کش

تسمه کش مناسب برای بسته‌های سنگین

متنوع بودن مدل دستگاه‌های تسمه کش سبب شده است که هریک از آن‌‌ها در بسته بندی بسته‌های مختلف کاربرد داشته باشند. به طور کلی استفاده از برخی از تسمه کش‌های برای بسته‌های سنگین مناسب نیستند، زیرا توان بسته بندی بسته‌های بزرگ را ندارند. اگر می‌خواهید که برای بسته بندی بسته‌های بزرگ با وزن زیاد تسمه کش مناسبی را انتخاب کنید، ما استفاده از تسمه کش بادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین بخوانید !  تجهیزات بسته بندی مورد نیاز برای محصولات

این نوع تسمه کش برای بسته بندی محصولات با وزن سنگین بهترین گزینه محسوب می‌شود. به طور معمول برخی از بسته‌های بزرگ همانند پالت‌ها امکان جابجایی آن‌ها به راحتی وجود ندارد و جابجایی آن‌ها یک مشکل بزرگ به شمار می‌آید. استفاده از دستگاه تسمه کش بادی برای این نوع بسته‌های بزرگ همواره انتخاب مناسب‌تری به شمار می‌آید. این نوع تسمه کش‌ها بسته بندی محصولات را در سرعت بسیار بالایی انجام می‌دهند که این مورد جز یکی از مزایای اصلی آن‌ها به حساب می‌آید. با استفاده از تسمه کش بادی می‌توانید، بسته پالت‌های سنگین و بزرگ خود را در سرعت بسیار بالایی بسته بندی می‌کند.

تسمه کش مناسب برای بسته‌های سبک

امروزه اغلب کارخانه‌های کوچک به دنبال یک تسمه کش مناسب برای بسته‌ بندی‌های سبک خود هستند. با توجه به اینکه تسمه کش‌ها در انواع مختلفی وجود دارند، انتخاب یک تسمه کش متناسب، همواره کاری دشوار به حساب می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا تسمه‌ کش‌های مناسب برای بسته‌های سبک را به شما معرفی کنیم.

تسمه کش دستی

این نوع تسمه کش کاربرد بسیار گسترده‌ای را در صنایع کوچک به خود اختصاص داده است. این نوع تسمه کش برای بسته‌ بندی‌های سبک گزینه بسیار خوبی به شمار می‌آید. تسمه کش دستی وزن بسیار سبک و ابعاد بسیار کوچکی دارد به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. در نظر داشته باشید که فرایند بسته بندی با این نوع تسمه کش بسیار راحت است و به آسانی می‌توان بسته‌های کوچک را با آن بسته بندی کرد. تسمه کش دستی بیشتر در صنایع و کارخانه‌های کوچک کاربرد دارد. زیرا سرعت عمل این نوع تسمه کش بسیار پایین است و نمی‌توان بسته‌های بزرگ را با آن بسته بندی کرد.

تسمه کش شارژی

همچنین برای بسته بندی بسته‌های کوچک و سبک می‌توانید از تسمه کش شارژی نیز استفاده کنید. این نوع تسمه کش نیز در بسته بندی بسته‌های بزرگ و کوچک کاربرد دارد و هر نوع بسته‌ای را با آن می‌توانید بسته بندی کنید‌ تسمه کش شارژی نیز دارای وزن بسیار سبکی است که به راحتی می‌توانید آن را از جایی به جای دیگر جابجا کنید. یکی از مزایای بسیار خوب این نوع دستگاه تسمه کش این است که با استفاده از باتری کار می‌کند. در صورتی که قطعی برق به وجود آید، می‌توانید به راحتی از این نوع تسمه کش استفاده کنید. با استفاده از این نوع دستگاه تسمه کش می‌توانید در مکان‌هایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد به راحتی بسته‌های خود را بسته بندی کنید.

همچنین بخوانید !  دستگاه های تسمه کش چه محصولاتی را بسته بندی می کند؟

دستگاه تسمه کش

چر انتخاب تسمه کش مناسب، از اهمیت بالایی برخودار است؟

انتخاب تسمه کش متناسب از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. دلیل آن هم به این خاطر است که تسمه کشی را که انتخاب می‌کنید باید توان بسته بندی بسته شما را داشته باشد. ممکن است که تسمه کش کوچکی را انتخاب کنید که برای بسته بندی بسته‌های بزرگ شما مناسب نباشد. پس بهتر است که قبل از خرید محصول به ویژگی و کاربرد‌های آن توجه بالایی داشته باشید تا بتوانید محصول خود را متناسب با نیازتان خریداری کنید. با استفاده از مطالبی که درمورد تسمه کش‌ها ذکر کردیم مطمعنا می‌توانید با آگاهی و دقت بالایی خرید تسمه کش را انجام دهید.

خرید دستگاه تسمه کش مناسب

دستگاه‌های تسمه کش از اصلی‌ترین تجهیزات کارخانه‌ها و واحد‌های تولید به شمار می‌آیند. این نوع محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آن‌ها دارای کاربرد و ویژگی‌های مختلفی می‌باشند‌. یکی از موضوعات اصلی که در انتخاب تسمه کش‌ها وجود دارد این است بایستی در خرید تسمه کش مناسب توجه بالایی داشته باشید. زیرا هریک از انواع تسمه کش‌ها در بسته بندی بسته‌های مختلف کاربرد دارند. وزن و حجم بسته‌ها، تیراژ بسته‌ها، بودجه و فضای موجود، همگی بایستی در انتخاب دستگاه تسمه کش لحاظ شوند.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان