چطور بدون واسطه و مستقیم از تامین کنندگان تسمه کش خرید کنیم؟

دستگاه تسمه کش

فهرست مطالب

یکی از معضلات همیشگی در کار خرید و فروش دستگاه تسمه کش، تفاوت فاحش قیمت تولید کننده و فروشنده است. بسیاری از تولیدکنندگان و حتی واردکنندگان تسمه کش، این دستگاه را با قیمت تمام شده پایین وارد بازار می کنند. اما به دلیل وجود واسطه های مختلف در این بازار، دستگاه تسمه کش، با قیمت بالاتری به دست مشتری می رسد. تنها راه و بهترین راه برای خرید دستگاه تسمه کش ارزان قیمت، دور زدن واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده است. اما چطور می توان این کار را انجام داد؟

ما قصد داریم در این مطلب، پیرامون نحوه خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه تسمه کش از تامین کنندگان صحبت کنیم. بر همین اساس، چند پرسش مهم و کلیدی مطرح کرده ایم که در خلال بحث، به پاسخ تک تک آنها می رسید:

  • چگونه و از چه طریقی می توان با تامین کنندگان دستگاه تسمه کش ارتباط گرفت و از آنها مستقیما خرید کرد؟
  • خرید مستقیم دستگاه تسمه کش از تامین کنندگان، چه مزیت هایی در پی دارد؟
  • چه تفاوتی بین قیمت دستگاه تسمه کش در خرید مستقیم با خرید از واسطه وجود دارد؟
  • ایا خرید عمده از تامین کننده می تواند قیمت را پایین بیاورد؟
  • مناسب ترین قیمت دستگاه تسمه کش در بازار داخل کشور، چقدر است؟
  • دستگاه تسمه کش داخلی خرید کنیم یا خارجی؟ کدام یک ارزان تر است؟

دستگاه تسمه کش

خرید دستگاه تسمه کش بدون واسطه

دستگاه تسمه کش یکی از دستگاه های بسیار مهم و ضروری در سیستم حمل و نقل و صنایع بسته بندی است. بدون این دستگاه، عملا تولیدات یک کارخانه یا کارگاه، به شکل صحیح بارگیری نمی شوند و در نهایت به طور سالم به دست مشتری نمی رسند. اینها می تواند روی فروش و بقای یک کسب و کار، تاثیر بسزایی داشته باشد. دستگاه تسمه کش در این زمینه، انجام این وظیفه مهم را بر عهده دارد. اما خرید و استفاده از این دستگاه، مستلزم پرداخت هزینه و خرید آن است.

دستگاه های تسمه کش در بازار با توجه به دستی یا برقی بودن، قیمت متفاوتی دارند. به طور قطع می توان گفت که دستگاه های برقی نسبت به دستگاه تسمه کش دستی گرانتر هستند. در بیشتر کارخانجات و صنایع بسته بندی، مجبور هستند از تسمه کش برقی استفاده کنند. خرید این دستگاه تسمه کش از بازار و واسطه ها به پای کارفرما گران تمام می شود. اغلب این دستگاه ها وارداتی هستند و با ارزهای دولتی وارد شده و سپس با قیمت های بالا به فروش می رسند.

همچنین بخوانید !  انواع لوازم بسته بندی کدامند؟

اگر به جای خرید از واسطه ها، از تامین کنندگان و وارد کنندگان به شکل مستقیم خریداری شود، مطمئنا قیمت مناسب تری خواهد داشت. برای خرید بدون واسطه باید با تامین کنندگان اصلی وارد مذاکره شد و این خرید را بدون پرداخت حق دلالی، انجام داد. پیدا کردن تامین کنندگان و واردکنندگان دستگاه تسمه کش، کار چندان سختی نیست.

مزایای خرید مستقیم تسمه کش از تولید کننده

مطمئنا خرید دستگاه تسمه کش، می تواند مزایای بسیار زیادی برای خط تولید کارخانه یا صنایع بسته بندی و انبار محمولات و مرسولات داشته باشد. اما به جز مزایای تسمه کش، خرید ارزان و بدون واسطه این دستگاه هم دارای مزایای چشمگیری است که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • خرید بدون واسطه دستگاه تسمه کش شارژی یا دستگاه تسمه کش برقی، به صرفه تر و ارزان تر است.
  • خرید بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده و وارد کننده این دستگاه، می تواند روی قیمت تمام شده محصولات اثر مستقیم داشته باشد و قیمت نهایی را کمی کمتر کند.
  • خرید بدون واسطه دستگاه تسمه کش، حق انتخاب بیشتری می دهد و خریدار می تواند از میان دستگاه های متعدد و با کیفیت های مختلف، بهترین را انتخاب کند.

قیمت انواع دستگاه تسمه کش در خرید مستقیم و بدون واسطه

دستگاه های تسمه کش موجود در بازار با طیف وسیع قیمتی عرضه می شوند. برخی از این دستگاه ها دستی هستند و برای کار با آنها باید به صورت دستی و یا از طریق فشار باد، آنها را استفاده کرد. تسمه کش بادی و دستی، قیمت ارزانی داشته و می توان برای صنایع بسته بندی و شرکت های پستی و ارسال مرسولات از آن استفاده کرد. با اینکه اغلب استفاده کنندگان از این دستگاه، به خاطر قیمت نه چندان بالای آن، می توانند آن را از واسطه ها خریداری کنند، اما بهتر است از تامین کننده به طور مستقیم خریداری کنند تا قیمت آن باز هم کمتر شود.

همچنین بخوانید !  دستگاه تسمه کش کارتن سازی

دستگاه های تسمه کش برقی از گران ترین تسمه کش های موجود در بازار است. برخی به صورت شارژی و برخی نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک هستند. اغلب این دستگاه ها از آلمان، و کشورهای اروپایی، چین و تایوان و برخی از کشورهای دیگر وارد می شوند. اگر خریداران از واسطه ها خرید کنند، مطمئنا باید قیمت بالاتری پرداخت کنند. اما خرید از تامین کنندگان بدون واسطه، موقعیت بسیار خوبی خواهد بود تا تسمه کش را ارزان تر خریداری کنند.

خرید عمده دستگاه تسمه کش از تولید کننده

خرید عمده هر محصولی، قیمت پایین تری در پی دارد. اما در مورد تسمه کش باید دقت کرد که خرید عمده این دستگاه برای هیچ کارخانه یا صنایع بسته بندی، توجیه اقتصادی ندارد. مگر اینکه یک کارخانه بزرگ یا یک صنایع بسته بندی، برای بسته بندی کردن محصولات خود در خط تولید، چندین نفر نیروی کار داشته باشد و هر کدام از آنها یک دستگاه تسمه کش دستی یا شارژی برای کار داشته باشند. در چنین مواقعی، خرید عمده چندین دستگاه تسمه کش از تامین کننده و بدون واسطه، صد در صد به صرفه تر خواهد بود.

دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش خارجی بخریم یا ساخت داخل؟

بسیاری از افرادی که می خواهند دستگاه تسمه کش خریداری کنند، به دنبال جنس مرغوب در بازار هستد. بسیاری از تسمه کش ها ساخت خارج از کشور هستند. معمولا جنس های چینی در درجات کیفیت پایین تری نسبت به بقیه قرار گرفته اند. اما مابقی، از نظر کیفیت، در حد قابل قبولی هستند. شاید در برخی از موارد دستگاه های ایرانی یا مونتاژ داخل ایران هم وجود داشته باشد.

بهترین گزینه برای خرید، دستگاهی است که کار شما را راه بیندازد و ارزان باشد. البته کیفیت آن هم بالا باشد. چنین دستگاه هایی را می توانید به راحتی از طریق سایت های اینترنتی تامین کنندگان، سفارش دهید تا بدون واسطه برای شما ارسال شود.

خرید بی واسطه دستگاه تسمه کش از روش های مختلفی امکان پذیر است. می توان لیست تامین کنندگان و واردکنندگان و حتی شرکت های تولیدی و مونتاژ کننده را از اینترنت گرفت و از این شرکت ها بدون واسطه و اینترنتی خرید کرد.

محصولات ما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره رایگان